Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Spraw Obywatelskich
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-09 09:53:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Realizuje zadania w zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych, komunikacji społecznej, współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Akapit nr 2 - brak tytułu
Do podstawowych zadań Wydziału należy załatwianie następujących spraw:
W zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych, funkcji właścicielskich nad placówkami ochrony zdrowia:
- podejmowanie wspólnie z organizatorem imprezy i innymi jednostkami organizacyjnymi skoordynowanych przedsięwzięć zabezpieczania imprezy masowej;
- przygotowywanie Zarządowi Powiatu projektu decyzji administracyjnych zakazu przeprowadzania imprez masowych na terenie Powiatu lub jego części w przypadku negatywnej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w związku z przeprowadzoną imprezą masową;
- sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego;
- przygotowywanie projektu uchwały w sprawie rozkładu pracy aptek;
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
- prowadzenie spraw związanych z obsługą funkcji właścicielskich powiatu dotyczących placówek ochrony zdrowia;
- przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
- organizowanie akcji kurierskiej;
- sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
- organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej;
- opracowanie i analiza realizacji Powiatowego Programu Bezpieczeństwa i Porządku oraz obsługa Komisji Bezpieczeństwa;
- obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
- obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
W zakresie komunikacji społecznej, współpracy z innymi podmiotami:
- przygotowywanie informacji i prezentacji z zakresu realizowanych zadań powiatu, w tym strony internetowej Starostwa;
- monitorowanie i aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- przygotowywanie konsultacji społecznych, zbieranie opinii mieszkańców w sprawach związanych z realizacją zadań powiatu;
- organizowanie spotkań i konferencji inicjowanych przez Zarząd Powiatu;
- opracowywanie i monitorowanie strategii powiatu i innych wieloletnich programów;
- koordynowanie zadań związanych ze współpracą powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
- prowadzenie monitoringu dystrybucji środków pomocowych na potrzeby jednostek samorządowych;
- współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, Wydziałami Starostwa oraz innymi podmiotami przy opracowywaniu wniosków i dokumentacji w toku procedury ubiegania się o środki zewnętrzne;
- ewidencjonowanie wniosków składanych przez powiatowe jednostki organizacyjne o środki pomocowe;
- koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Maciejczuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-09 09:53:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-09 09:53:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-11 11:23:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4613 raz(y) |