Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Organizacyjny
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zajmuje się sprawami organizacyjnymi funkcjonowania Starostwa, sprawami kadrowymi, administracyjno-gospodarczymi, obsługą sekretariatu.
Akapit nr 2 - brak tytułu
Do podstawowych zadań Wydziału należy załatwianie następujących spraw:
W zakresie obsługi sekretariatu i punktu informacyjnego Starostwa:
- prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty;
- prenumerata fachowych czasopism;
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz faktur;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i rejestracją skarg, wniosków, petycji;
- prowadzenie postępowań w sprawie odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy;
- zamawianie pieczęci, w tym pieczęci urzędowych oraz ich ewidencjonowanie;
- zamawianie druków i formularzy na potrzeby Starostwa;
- obsługa centrali telefonicznej, faksu;
- obsługa punktu informacyjnego Starostwa.
W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
- przygotowywanie założeń do planu finansowego Starostwa w części przewidzianej dla Wydziału;
- bieżące administrowanie pomieszczeniami, w których ma siedzibę Starostwo, ustalanie planów remontów i napraw w tych obiektach oraz zlecanie wykonania remontów, napraw i konserwacji;
- zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - gospodarczym oraz nabywaniem rzeczowych aktywów trwałych;
- prowadzenie spisu rzeczowych aktywów trwałych (meble, sprzęt komputerowy, urządzenia itp.) według ich usytuowania w pomieszczeniach Starostwa, aktualizowanie tych danych, oznakowywanie oraz w razie potrzeby zbywanie lub likwidowanie;
- ewidencjonowanie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz składanie sprawozdań z realizacji zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z estetyką, stroną wizualną i informacyjną urzędu(gabloty, tablice urzędowe, tablice informacyjne);
- ubezpieczanie środków trwałych i pozostałych środków trwałych Starostwa,
- prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem samochodów służbowych Starostwa.
W zakresie obsługi Zarządu Powiatu
- prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Powiatu;
- protokółowanie posiedzeń Zarządu;
- przekazywanie wyciągów z protokołów, dokumentów, ustaleń podmiotom zobowiązanym do ich realizacji;
- obsługiwanie Zarządu w zakresie wykonywanych przez niego zadań i gromadzenie w tym zakresie wytworzonej dokumentacji;
W zakresie spraw kadrowych:
- prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem akt kierowników jednostek oświatowych;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji;
- prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń;
- ewidencjonowanie czasu pracy pracowników;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr;
- prowadzenie zakładowej działalności socjalnej wynikającej z ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
- kierowanie do pracy inwalidów wojennych i wojskowych;
- wyrażanie zgody na rozwiązanie przez zakład pracy stosunku pracy z inwalidą wojennym i wojskowym oraz kombatantem i inną osobą uprawnioną w okresie 2 lat przed osiągnięciem wieku uprawniającego do wcześniejszego przejścia na emeryturę;
- prowadzenie spraw dotyczących szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa;
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu;
- organizowanie badań lekarskich pracowników (wstępnych, kontrolnych, okresowych) w określonych prawem terminach;
- prowadzenie dokumentacji związanej z delegacjami służbowymi pracowników Starostwa i dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;
- rozliczanie zużycia paliwa do samochodu służbowego;
- prowadzenie teczek organizacyjnych powiatowych jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Starostwie;
- sporządzanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych, w tym do zbiorów danych i prowadzenie ewidencji tych upoważnień;
- kompletowanie w aktach metryczek komputerów i zainstalowanych programów przekazanych pracownikom na stanowiska pracy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Maciejczuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-08 15:09:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-08 15:09:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-11 11:18:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5037 raz(y) |