ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Szczegóły informacji

Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SU.2600.3.11

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-20 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2-sekretariat

Ogłoszono dnia: 2011-04-14 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Giżycko, dnia 14.04.2011 r.

OGŁOSZENIE nr SU.2600.3.11

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: "Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach”

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamówienie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 4, pkt 8 Pzp)

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień CPV: 45233221-4 malowanie nawierzchni.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 21.04.2011 r. do dnia 13.05.2011 r.

Warunki zamówienia:

  1. Wykonawca musi dysponować n/w urządzeniami:
    • malowarka – min. 1 szt.
    • zamiatarka chodnikowa – dopuszcza się sprzęt ręczny (szczotki do czyszczenia itp.)
  2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
    • kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z niż była nie mniejsza niż 5 000 m2).

Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Miejsce, sposób oraz termin składania ofert

Ofertę należy przesłać faksem na nr 87 4293426 lub złożyć osobiście Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycku, w sekretariacie – pokój nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.04.2011 r., do godz. 1000.

Wyłoniony przez Zamawiającego Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży oryginalny komplet dokumentów zawierających się na ofertę.

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 4293426 lub osobiście pokój nr 10.

Wykaz załączników

  1. Formularz ofertowy;
  2. Kosztorys ofertowy;
  3. Wzór umowy;
  4. Przedmiary robót;
  5. Specyfikacja (OST D-07.01.02, OST D-07.01.01, OST D-M-00.00.00)

 

Zastępca Dyrektora
Grzegorz Moszczyński

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony