Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SU.2600.3.11
Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-20 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2-sekretariat
Ogłoszono dnia: 2011-04-14 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko, dnia 14.04.2011 r.
OGŁOSZENIE nr SU.2600.3.11
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: "Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach”
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamówienie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 4, pkt 8 Pzp)
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26
Wspólny słownik zamówień CPV: 45233221-4 malowanie nawierzchni.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 21.04.2011 r. do dnia 13.05.2011 r.
Warunki zamówienia:
- Wykonawca musi dysponować n/w urządzeniami:
- malowarka – min. 1 szt.
- zamiatarka chodnikowa – dopuszcza się sprzęt ręczny (szczotki do czyszczenia itp.)
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z niż była nie mniejsza niż 5 000 m2).
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.
Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Miejsce, sposób oraz termin składania ofert
Ofertę należy przesłać faksem na nr 87 4293426 lub złożyć osobiście Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycku, w sekretariacie – pokój nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.04.2011 r., do godz. 1000.
Wyłoniony przez Zamawiającego Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży oryginalny komplet dokumentów zawierających się na ofertę.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 4293426 lub osobiście pokój nr 10.
Wykaz załączników
- Formularz ofertowy;
- Kosztorys ofertowy;
- Wzór umowy;
- Przedmiary robót;
- Specyfikacja (OST D-07.01.02, OST D-07.01.01, OST D-M-00.00.00)
Grzegorz Moszczyński