Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.7.2021
Termin składania ofert / wniosków: 2021-02-05 13:00:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 10
Treść:
WO.272.3.7.2021
Ogłoszenie
z dnia 21 stycznia 2021 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na dostawę artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku (fabrycznie nowych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4 i 5 do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego tj.:
- do pok. 8 na parterze w budynku przy Al. 1 Maja 14 (materiały określone na druku nr 1, 4);
- do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Gen. J. Zajączka 2 (materiały określone na druku nr 2);
- do pok. 301 na III piętrze w budynku przy ul. Gen. J. Zajączka 2 (materiały określone na druku nr 3);
- do budynku na ul Smętka 5 z wejściem od strony Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (materiały określone na druku nr 5);
- część II: Dostawa tuszy i tonerów bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 6 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku (fabrycznie nowych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4 i 5 do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego tj.:
Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części lub wybranych części: I lub II.
- Termin wykonania:
- część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w transzach w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami, pierwsza transza w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
- część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 14 dni od podpisania umowy. O ile zajdzie taka potrzeba Zamawiający może złożyć zapotrzebowanie na dostawę w transzach.
- Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
- posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
- zobowiązani są złożyć próbki niektórych materiałów w celu określenia jakości oferowanego produktu:
- cienkopis;
- długopis na sprężynce;
- długopis żelowy;
- dziurkacz na co najmniej 25 kartek;
- dziurkacz na co najmniej 40 kartek;
- dziurkacz na co najmniej 50 kartek;
- gumka do ścierania;
- klej w sztyfcie;
- korektor w długopisie;
- korektor w taśmie;
- koszulka A4;
- marker – foliopis;
- ołówek;
- ołówek automatyczny;
- papier ksero A4 90g/m2;
- poduszka do stempli;
- taśma klejąca usuwalna z każdej powierzchni;
- temperówka;
- zakładka indeksująca;
- zakreślacz;
- zszywacz do co najmniej 40 kartek;
- zszywacz do co najmniej 25 kartek;
- grafit do ołówka automatycznego
jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu do niniejszego zamówienia. Zamawiający zatrzyma próbki materiałów biurowych Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę do czasu dostawy artykułów biurowych, w celu porównania przedstawionych próbek z dostarczonymi materiałami biurowymi.
- zobowiązani są dostarczyć materiały biurowe oraz tusze i tonery w zamówieniu uzupełniającym według cen jednostkowych zaproponowanych w złożonej ofercie do zamówienia podstawowego;
- zobowiązani są do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów z siedziby Zamawiającego.
- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
- cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce. W przypadku zaniechania wniesienia przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce, Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto w zakresie części I i w wysokości 1% wynagrodzenia brutto w zakresie części II.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 05 lutego 2021 r. do godz. 1300 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 10. - Termin i miejsce otwarcia ofert:
05 lutego 2021 r. godz. 1315 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 16. - Warunki finansowania:
- wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia za dostawę (transze) nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
NABYWCA: Powiat Giżycki, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14, NIP: 8451862251
PŁATNIK: Starostwo Powiatowe w Giżycku, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14 - Faktura wystawiona przez Wykonawcę płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze. Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywać zapłaty musi być zgłoszony do wykazu kont bankowych w Urzędzie Skarbowym pod rygorem odmowy zapłaty.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 35% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym do niniejszego postępowania.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
- w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu;
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaproponowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał warunków ogłoszenia, w tym nie będzie fabrycznie nowy, nie będzie bardzo dobrej jakości, o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku i nie będzie spełniać swojej funkcji użytkowej.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – artykuły biurowe 2021”, „OFERTA: część II – tusze i tonery 2021”, Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
Załączniki:
- załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 – opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 2 – druk oferty wraz z oświadczeniem
- załącznik nr 3 – projekt umowy