ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 372.2021 z dnia 05.07.2021r. znak WB.6740.257.2021 pozwolenia na budowę instalacji -elektrowni słonecznej o mocy do 1MW "Ryn E" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Ryn, na działce numer 230/7, obręb 0012 Ryn, gmina Ryn

Informacja ogłoszona dnia 2023-08-04 14:41:25 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 21.07.2023 r.                                                                                                                    
WB.6740.255.2023                                                                                         
                          
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. z 2023r. Dz.U. poz. 775)
z a w i a d a m i a m
że w dniu  07.07.2023 r.  zostało wszczęte  postępowanie administracyjne w sprawie  zmiany decyzji nr 372.2021 z dnia 05.07.2021 r. znak WB.6740.257.2021 pozwolenia na budowę instalacji - elektrowni słonecznej o mocy do 1MW "Ryn E" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Ryn, na działce numer 230/7, obręb 0012 Ryn, gmina Ryn, której inwestorem jest: Columbus JV-10 Sp. z o.o.
            
W związku z powyższym wyjaśniam, że z planem realizacyjnym i projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania  zawiadomienia w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
  • poniedziałek od 10:30.do 15:30
  • wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • środa, piątek od 10:30 do 15:00
 
 

Pouczenie

Strona ma możliwość złożenia odpowiedzi na pismo wszczynające, a także złożenie podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Może działać również przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania.
Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnictwo utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli strona ustanowiła pełnomocnika, pisma doręcza się pełnomocnikowi. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika.
Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać  w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W przypadku zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych (poniżej pouczenie o warunkach wnoszenia pism i doręczenie pism przez organ za pomocą środków komunikacji elektronicznej). Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania (podania wniesione zwykłym e-mailem).
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Organ administracji publicznej jest obowiązany potwierdzić wniesienie podania, jeżeli wnoszący tego zażąda.
Strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Czynności te są dokonywane w lokalu organu administracji publicznej w obecności pracownika tego organu1. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Strona może żądać uwierzytelnienia odpisów lub kopii akt sprawy lub wydania jej z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów, o ile jest to uzasadnione ważnym interesem stron.2 W okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii organ administracji publicznej może zapewnić stronie udostępnianie akt sprawy lub poszczególnych dokumentów stanowiących akta sprawy również za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres wskazany w rejestrze danych kontaktowych lub inny adres elektroniczny wskazany przez stronę3.W przypadku chęci skorzystania z takiej możliwości należy skontaktować się z pracownikiem prowadzącym postepowanie, wskazanym na końcu niniejszego pouczenia.
Strona ma prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, w szczególności gdy urząd administracji obsługujący organ administracji publicznej wykonuje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów, organ administracji publicznej może odstąpić od zasady końcowego zapoznania strony z zebranym materiałem dowodowym (umożliwienia wypowiedzenia się co do zebranego materiału dowodowego oraz zgłoszenia dodatkowych żądań) w przypadku gdy wszystkie strony zrzekły się swego prawa.
Jeżeli adresat odmawia przyjęcia pisma przesłanego mu przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub inny organ albo w inny sposób, pismo zwraca się nadawcy z adnotacją o odmowie jego przyjęcia i datą odmowy. Pismo wraz z adnotacją włącza się do akt sprawy. W takim przypadku uznaje się, że pismo doręczone zostało w dniu odmowy jego przyjęcia przez adresata.
 
Strona, dla której treść niniejszego pouczenia budzi wątpliwości, może uzyskać dodatkowe informacje, mające na celu ich wyjaśnienie w siedzibie tut. Urzędu, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
Poniedziałek od 10.30.do 15.30
Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
Środa, piątek od 10:30 do 15:00
 
Sprawę prowadzi:  Renata Mielziuk, tel. 87 428 13 38
 
Pouczenie o warunkach wnoszenia pism i doręczenie pism przez organ za pomocą środków komunikacji elektronicznej
 
Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) utrwalone w postaci elektronicznej powinny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym wnoszącego podanie. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres dla doręczeń elektronicznych lub elektroniczną skrzynkę podawczą organu, gdyż doręczenie korespondencji nadanej przez osobę fizyczną lub podmiot niebędący podmiotem publicznym, będące użytkownikami konta w Epuap, do podmiotu publicznego posiadającego elektroniczną skrzynkę podawczą w  Epuap, w ramach usługi udostępnianej w Epuap, jest równoważne w skutkach prawnych z doręczeniem przy wykorzystaniu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Elektroniczna skrzynka podawcza organu jest zlokalizowana na elektronicznej platformie usług administracji publicznej Epuap. W celu wniesienia takiego pisma do organu, strona powinna posiadać konto na platformie Epuap. Instrukcja zakładania konta dostępna jest pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Jeżeli podanie utrwalone w postaci elektronicznej nie zawiera adresu elektronicznego organ administracji publicznej przyjmuje, że właściwym jest adres elektroniczny, z którego nadano podanie. Doręczenie pism następuje na adres wskazany w treści podania. Warunkiem skutecznego żądania doręczenia pism środkami komunikacji elektronicznej jest wskazanie w treści żądania adresu elektronicznego. Wniesienie do organu pisma w formie dokumentu elektronicznego jest równoznaczne z żądaniem doręczenia korespondencji z organu za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Pisma organu mogą być doręczane stronie za pomocą środków komunikacji elektronicznej również w przypadku, gdy strona składa do organu pisma w postaci papierowej, jeżeli wystąpi ona do organu o takie doręczenie i wskaże organowi administracji publicznej adres elektroniczny (tj. adres na platformie Epuap), albo wyrazi zgodę na doręczenie pism za pomocą tych środków i wskaże organowi adres elektroniczny. Jeżeli strona lub inny uczestnik postepowania zrezygnuje z doręczenia pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego4.
 
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ STAROSTĘ GIŻYCKIEGO
 
Niniejszą informację otrzymał/a Pani/Pan w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
 
PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA
PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Giżycki, reprezentowany przez Starostę Giżyckiego z siedzibą w Giżycku.  Można się z Nim skontaktować w następujący sposób:
  • listownie na adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
  • przez e-mail:
  • telefonicznie: 87 428 59 58
Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora:
  • listownie na adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
  • przez e-mail:
  • telefonicznie: 87 428 59 58
Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj.: przeprowadzenia postępowania administracyjnego. W pozostałym przypadku Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie zgody.
Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie przepisów prawa: ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo Budowlane, art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO.
Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, zgodnie z przepisami prawa o archiwizacji dokumentów. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, dane będą przetwarzane do momentu wycofania zgody.
Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dodatkowo dane mogą zostać udostępnione dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- sprostowania swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- żądania usunięcia swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
Konsekwencje niepodania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji wyżej wskazanego celu. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody podanie danych jest dobrowolne.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-04 14:36:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-04 14:41:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-04 14:41:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
66 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony