ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu wystarczającego materiału dowodowego do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 565.2017 z dnia 21.11.2017 r. znak WB.6740.482.2017 pozwolenia na budowę zespołu budynków ekomariny ETAP I- Przebudowa i rozbudowa istniejącej stodoły na cele obsługi ekomariny oraz budowa zespołu lekkich domków pod wynajem wraz z układem dróg wewnętrznych w miejscowości Szymonka

Informacja ogłoszona dnia 2023-04-26 08:50:01 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 26.04.2023 r.                                                                                                                  
WB.6740.38.2023                                                                                         
                          
Z A W I A D O M I E N I E
 
Wykonując dyspozycję art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000) oraz art. 21 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity z 2022r. Dz.U. poz. 1029 z późn. zm.) zawiadamiam, że materiał dowodowy jest wystarczający do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 565.2017 z dnia 21.11.2017 r. znak WB.6740.482.2017 pozwolenia na budowę zespołu  budynków ekomariny ETAP I- Przebudowa i rozbudowa istniejącej stodoły na cele obsługi ekomariny  oraz budowa zespołu lekkich domków pod wynajem  wraz z układem dróg wewnętrznych w miejscowości Szymonka na działce numer ewidencyjny 449/2, obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn, której inwestorem jest: BC&O Polska 1 Sp. z o.o.
 
W związku z powyższym informuję, iż strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym przedmiotowej sprawy, wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
  • Poniedziałek od 10.30.do 15.30
  • Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • Środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
 
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-26 08:49:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-26 08:50:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-26 08:50:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
64 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony