ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego

Informacja ogłoszona dnia 2022-12-13 15:25:33 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 13.12.2022 r.
Dotyczy: WB.6740.1.4.2022
 
OBWIESZCZENIE
STAROSTY GIŻYCKIEGO
O wydaniu decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) oraz art. 11f ust. 3, Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 176) zawiadamiam, że w dniu 12 grudnia 2022r. została wydana decyzja nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.:
Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
 
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 426/8, 426/98, 432/8 (powstała z podziału 432/1), 432/10 (powstała z podziału 432/1), 432/13 (powstała z podziału 432/2), 432/15 (powstała z podziału 432/2), 434/1, 434/3, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
w tym:
- działki pasa drogowego: 426/98, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 432/1, 432/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki z których korzystanie będzie ograniczone: 426/8, 434/1, 434/3 obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
 
Jednocześnie zawiadamiam że z treścią w/w decyzji zainteresowane strony mogą zapoznać się w Wydziale Budownictwa, przy ul. Zajączka 2 w Giżycku, pokój nr 303-305 w dniach pracy Urzędu w godz.:
  • poniedziałek od 10.30.do 15.30
  • wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • środa, piątek od 10:30 do 15:00
Od przedmiotowej decyzji służy stronie odwołanie do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego za pośrednictwem Starosty Giżyckiego.
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego jej ogłoszenia.
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-13 15:23:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-13 15:25:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-13 15:25:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
110 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony