najnowsze informacje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydanie decyzji nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-13 15:25:33 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Giżycko, dnia 13.12.2022 r.
Dotyczy: WB.6740.1.4.2022
OBWIESZCZENIE
STAROSTY GIŻYCKIEGO
O wydaniu decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) oraz art. 11f ust. 3, Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 176) zawiadamiam, że w dniu 12 grudnia 2022r. została wydana decyzja nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.:
Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 426/8, 426/98, 432/8 (powstała z podziału 432/1), 432/10 (powstała z podziału 432/1), 432/13 (powstała z podziału 432/2), 432/15 (powstała z podziału 432/2), 434/1, 434/3, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
w tym:
- działki pasa drogowego: 426/98, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 432/1, 432/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki z których korzystanie będzie ograniczone: 426/8, 434/1, 434/3 obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
Jednocześnie zawiadamiam że z treścią w/w decyzji zainteresowane strony mogą zapoznać się w Wydziale Budownictwa, przy ul. Zajączka 2 w Giżycku, pokój nr 303-305 w dniach pracy Urzędu w godz.:
- poniedziałek od 10.30.do 15.30
- wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
- środa, piątek od 10:30 do 15:00
Od przedmiotowej decyzji służy stronie odwołanie do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego za pośrednictwem Starosty Giżyckiego.
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego jej ogłoszenia.
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa
Załączniki
Pobierz dane XML Wydanie decyzji nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego Drukuj informację Wydanie decyzji nr 4.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Mielziuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-13 15:23:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-13 15:25:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-13 15:25:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 110 raz(y) |