ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego wystarczającego do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021 r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.

Informacja ogłoszona dnia 2022-11-14 13:14:21 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 14.11.2022 r.
WB.6740.1.9.2022
dot. WB.6740.38.2020
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
Wykonując dyspozycję art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000) zawiadamiam, że materiał dowodowy jest wystarczający do rozpoznania wniosku w sprawie  zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na:  Budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 63, 53/7, 49/48, 49/3, 53/65 (po podziale działki nr 53/12), 53/63 (po podziale działki nr 53/5), obręb 0004 Gajewo, gmina Giżycko.
W tym:
- działki pasa drogowego: 63, 53/7, 49/48, 49/3,
- działki do podziału: 53/12, 53/5.
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Giżycko.
 
W zakresie zmiany powierzchni działek nr 53/62 i 63/63 powstałych po podziale działki nr 53/5 (zmiana wynikająca z uaktualnienia powierzchni działki 53/5 w związku z modernizacją ewidencji gruntu).
 
W związku z powyższym informuję, iż strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym przedmiotowej sprawy, wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
  • poniedziałek od 10.30.do 15.30
  • wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
        
 
 
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-14 13:14:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-14 13:14:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-14 13:14:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony