najnowsze informacje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego wystarczającego do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021 r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-14 13:14:21 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Giżycko, dnia 14.11.2022 r.
WB.6740.1.9.2022
dot. WB.6740.38.2020
Z A W I A D O M I E N I E
Wykonując dyspozycję art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000) zawiadamiam, że materiał dowodowy jest wystarczający do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na: Budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 63, 53/7, 49/48, 49/3, 53/65 (po podziale działki nr 53/12), 53/63 (po podziale działki nr 53/5), obręb 0004 Gajewo, gmina Giżycko.
W tym:
- działki pasa drogowego: 63, 53/7, 49/48, 49/3,
- działki do podziału: 53/12, 53/5.
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Giżycko.
W zakresie zmiany powierzchni działek nr 53/62 i 63/63 powstałych po podziale działki nr 53/5 (zmiana wynikająca z uaktualnienia powierzchni działki 53/5 w związku z modernizacją ewidencji gruntu).
W związku z powyższym informuję, iż strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym przedmiotowej sprawy, wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
- poniedziałek od 10.30.do 15.30
- wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
- środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres będzie miało skutek prawny.
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa
Pobierz dane XML Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego wystarczającego do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021 r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko. Drukuj informację Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego wystarczającego do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 2.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 08.02.2021 r. znak: WB.6740.38.2020 polegającej na budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Mielziuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-14 13:14:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-14 13:14:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-14 13:14:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 133 raz(y) |