ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zgromadzeniu wystarczającego materiału dowodowego do rozpoznania wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach

Informacja ogłoszona dnia 2022-04-19 07:52:52 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 15.04.2022 r.
WB.6740.1.8.2022
 
Z A W I A D O M I E N I E

Wykonując dyspozycję art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) zawiadamiam, że materiał dowodowy jest wystarczający do rozpoznania wniosku w postepowaniu administracyjnym w sprawie
wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, 603, 594/4, 864, 110/2, 712/2, 75/29 (powstała po podziale 75/10), 75/30 (powstała po podziale 75/10), 75/31 (powstała po podziale 75/23), 75/32
(powstała po podziale 75/17), 75/33 (powstała po podziale 75/26), obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
W tym:
  •  działki pasa drogowego: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
  • działki do podziału: 75/10, 75/23, 75/17, 75/26, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
  • działki, z których korzystanie będzie ograniczone: 712/2, 603, 594/4, 864, 110/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
W związku z powyższym informuję, iż strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym przedmiotowej sprawy, wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
  • Poniedziałek od 10.30.do 15.30
  • Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • Środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres będzie miało skutek prawny.
 
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-19 07:51:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-19 07:52:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-19 07:52:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
345 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony