najnowsze informacje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-02 11:40:32 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Giżycko, dnia 01.03.2022 r.
WB.6740.1.8.2022
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2021 r. Dz.U. poz. 735) oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 176)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 21.01.2022r zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, 603, 594/4, 864, 110/2, 712/2, 75/29 (powstała po podziale 75/10), 75/30 (powstała po podziale 75/10), 75/31 (powstała po podziale 75/23), 75/32 (powstała po podziale 75/17), 75/33 (powstała po podziale 75/26), obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
W tym:
- działki pasa drogowego: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 75/10, 75/23, 75/17, 75/26, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki, z których korzystanie będzie ograniczone: 712/2, 603, 594/4, 864, 110/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
- poniedziałek od 10.30.do 15.30
- wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
- środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres będzie miało skutek prawny.
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Mielziuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-02 11:40:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-02 11:40:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-02 11:40:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 207 raz(y) |