ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach

Informacja ogłoszona dnia 2022-03-02 11:40:32 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 01.03.2022 r.                                                                                                             
WB.6740.1.8.2022
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2021 r. Dz.U. poz. 735) oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 176)
z a w i a d a m i a m
że w dniu  21.01.2022r  zostało wszczęte  postępowanie administracyjne w sprawie  wydania  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
 
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, 603, 594/4, 864, 110/2, 712/2, 75/29 (powstała po podziale 75/10), 75/30 (powstała po podziale 75/10), 75/31 (powstała po podziale 75/23), 75/32 (powstała po podziale 75/17), 75/33 (powstała po podziale 75/26), obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
W tym:
- działki pasa drogowego: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 75/10, 75/23, 75/17, 75/26, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki, z których korzystanie będzie ograniczone: 712/2, 603, 594/4, 864, 110/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
 
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
 
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
  • poniedziałek od 10.30.do 15.30
  • wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
  • środa, piątek od 10:30 do 15:00
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
       Z up. Starosty
      Renata Mielziuk
     Naczelnik Wydziału Budownictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-02 11:40:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-02 11:40:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-02 11:40:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony