ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego

Informacja ogłoszona dnia 2022-02-21 14:57:55 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, 21.02.2022 r.
WB.6740.1.4.2022
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2021r. Dz.U. poz. 735) oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 176)
 
z a w i a d a m i a m
 
że w dniu  04.01.2022r  zostało wszczęte  postępowanie administracyjne w sprawie  wydania  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 426/8, 426/98, 432/8 (powstała z podziału 432/1), 432/13 (powstała z podziału 432/2), 434/1, 434/3,obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
 
W tym:
- działki pasa drogowego: 426/98, 434/3,obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 432/1, 432/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki z których korzystanie będzie ograniczone: 426/8, 434/1, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
 
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
 
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
Poniedziałek od 10.30.do 15.30
Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
Środa, piątek od 10:30 do 15:00
 
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
       Z up. Starosty
      Renata Mielziuk
     Naczelnik Wydziału Budownictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-21 14:57:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-21 14:57:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-21 14:57:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony