ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę fermy brojlerów kurzych z obiektami zaplecza technicznego w miejscowości Boćwinka, na działkach numer 172/5 i 174/2, obręb 0007 Boćwinka, gmina Kruklanki

Informacja ogłoszona dnia 2021-12-28 09:54:30 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 27.12.2021 r.                                                                                                                  
WB.6740.834.2021                                                                                          
 
                         
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2021r. Dz.U. poz. 735) oraz art. 21 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity z 2021r. Dz.U. poz. 2373 ze zm.)
 
 
z a w i a d a m i a m
 
że w dniu  14.12.2021r  zostało wszczęte  postępowanie administracyjne w sprawie  udzielenia pozwolenia na budowę fermy brojlerów kurzych z obiektami zaplecza technicznego w miejscowości Boćwinka, na działkach numer 172/5 i 174/2, obręb 0007 Boćwinka, gmina Kruklanki, której inwestorem jest: Sylwester Rećko i Zbigniew Rećko.
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym i decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa, w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
Poniedziałek od 10.30.do 15.30
Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
Środa, piątek od 10:30 do 15:00
           
 
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
 
 
 
       Z up. Starosty
      Renata Mielziuk
     Naczelnik Wydziału Budownictwa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-28 09:52:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-28 09:54:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-28 09:54:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
407 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony