ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.

Informacja ogłoszona dnia 2020-12-09 12:40:54 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 09.12.2020r.
WB.6740.38.2020
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2020r. Dz.U. poz. 256 ) oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1474)
 
z a w i a d a m i a m
 
że w dniu  27.01.2020r  zostało wszczęte  postępowanie administracyjne w sprawie  wydania  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Budowie drogi gminnej- ul. Poleska w miejscowości Gajewo, gmina Giżycko.
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 63, 53/7, 49/48, 49/3, 53/65 (po podziale działki nr 53/12), 53/63 (po podziale działki nr 53/5), obręb 0004 Gajewo, gmina Giżycko.
W tym:
- działki pasa drogowego: 63, 53/7, 49/48, 49/3,
- działki do podziału: 53/12, 53/5.
 
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Giżycko.
 
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w dniach pracy urzędu (pon. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30).
 
U w a g a: Stosownie do art. 41 kpa., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres  będzie miało skutek prawny.
 
RM/RM
Tel. 0 87 428 13 38

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-09 12:40:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-09 12:40:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-09 12:40:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
482 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony