Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i WydminachSzczegóły informacji
Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 2-zdp
Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-16 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-16 10:05:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5 lub pokój nr 9
Ogłoszono dnia: 2010-04-09 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach”
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26
Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 21.05.2010 r.
Warunki zamówienia:
- Wykonawca musi dysponować n/w urządzeniami:
- malowarka – min. 1 szt.
- zamiatarka chodnikowa – dopuszcza się sprzęt ręczny (szczotki do czyszczenia itp.)
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z niż była nie mniejsza niż 5 000 m2).
Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.
Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 5 - w sekretariacie, lub w pokoju nr 9, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.04.2010 r., do godz. 1000.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.
Wykaz załączników
- Formularz ofertowy;
- Kosztorys ofertowy;
- Wzór umowy;
- Przedmiarem robót;
- Specyfikacja (OST D-07.01.02, OST D-07.01.01, OST D-M-00.00.00)
Za-ca Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych
mgr inż. Grzegorz Moszczyński