ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Szczegóły informacji

Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 2-zdp

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-16 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5 lub pokój nr 9

Ogłoszono dnia: 2010-04-09 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach”

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 21.05.2010 r.

Warunki zamówienia:

  1. Wykonawca musi dysponować n/w urządzeniami:
    • malowarka – min. 1 szt.
    •  zamiatarka chodnikowa – dopuszcza się sprzęt ręczny (szczotki do czyszczenia itp.)
  2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
    • kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z niż była nie mniejsza niż 5 000 m2).
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 5 - w sekretariacie, lub w pokoju nr 9, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.04.2010 r., do godz. 1000.

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

Wykaz załączników

  1. Formularz ofertowy;
  2. Kosztorys ofertowy;
  3. Wzór umowy;
  4. Przedmiarem robót;
  5. Specyfikacja (OST D-07.01.02, OST D-07.01.01, OST D-M-00.00.00)

 

Za-ca Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych
mgr inż. Grzegorz Moszczyński

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony