Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”Szczegóły informacji
Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 71485-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-15 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-15 10:15:00
Miejsce złożenia oferty: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko
Ogłoszono dnia: 2010-03-31 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy
Ogłoszenie
Dyrektora Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku
z dnia 31 marca 2010r
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”
Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej
Adres: ul. Wyzwolenia 2; 11-500 Giżycko
Telefon: 087 428 52 65
Adres e-mail: infogizycko@post.pl
Adres internetowy: www.gizycko.turystyka.pl
- Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony –usługa - Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl / - Określenie przedmiotu oraz wielkości zakresu zamówienia ,z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”.
W ramach Ogólnopolskiej kampanii internetowej Zamawiający wymaga następującej - specyfikacji działań:- Obszar działania- ogólnopolska emisja reklamowa,
- Termin - 2 emisje 15 dniowe w okresie 17 – 31.05.2010 r. oraz 17 – 31.05.2011 r.
W przypadku chęci zaproponowania przez Wykonawcę innych terminów emisji Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie z proponowanymi terminami, które Zamawiający winien zaakceptować. Ewentualne propozycje powinny określać przybliżone terminy do wskazanych i poprzedzać okres letnich wakacji. W przypadku braku akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić emisję reklamową w terminach określonych przez Zamawiającego, - umieszczenie reklamy na belce górnej, o szerokości serwisu i wysokości min. 120 pikseli, na naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o rozmiarach maksymalnych 300 x 250 pikseli oraz na belce dolnej o szerokości serwisu i wysokości 50 pikseli,
- model reklamy graficznej emitowanej na wszystkich, losowo wybranych serwisach danego portalu internetowego w:
- boksie śródtekstowym o wymiarach 300x250 pikseli, zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon.
- naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o wymiarach 300x250 pikseli, przy zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon.
- skyscraperze o wymiarach 600x160 pikseli, przy zapewnieniu minimum 1,5 mln odsłon),
- umieszczenie 4 linków reklamowych na stronie głównej portalu kierujących do tekstów promocyjnych w trakcie trwania emisji raportu,
- umieszczenie minimum 10 artykułów redakcyjnych na temat Powiatu Giżyckiego w granicach 40 tys znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy,
- umieszczenie minimum 5 artykułów sponsorowanych w granicach do 10 tys. znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy,
- umieszczenie pośrodku tekstu każdego artykułu video playera,
- zamieszczenie galerii minimum 20 zdjęć,
- udostępnienie mechanizmu sondy – badania on-line,
- udostępnienie mechanizmu forum pod każdym artykułem z moderacją treści,
Elementy kampanii przygotowane zostaną z uwzględnieniem zasad oznakowania i promocji projektów finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 i obejmować będą:
- znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 – 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności,
- flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
- herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego,
- logo projektu „Kurs na Giżycko”,
- zapis „Warmia i Mazury regionem Zjednoczonej Europy”,
- zapis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”
Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): CPV – 72400000-4
Nie przewiduje się składania ofert częściowych. -
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Nie przewiduje się składania oferty wariantowej. - Termin wykonania zamówienia:
Emisja reklamy w internecie trwać będzie : w 2010 roku od 17 do 31 maja w 2011 roku od 17 do 31 maja - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki:- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Posiadają wiedzę i doświadczenie, poprzez wykazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 3 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna świadczenie usługi emisji reklamy w internecie o wartości min. 70.000 zł brutto każda oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że w zakresie prowadzenia ogólnopolskiego portalu ogólnoinformacyjnego, zawierającego serwisy specjalistyczne poświęcone turystyce:
- średnia miesięczna za rok 2009 liczba unikalnych użytkowników portalu wynosi minimum 10 milionów,
- średnia miesięczna za rok 2009 liczba odsłon stron portalu wynosi minimum 2 miliardy,
- W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja na temat wadium:
Nie jest wymagane. - Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Cena – 100 pkt
Proponowana przez wykonawcę cena ryczałtowa brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia – za emisję reklamy w 2010 r. i w 2011 r.
- Cena – 100 pkt
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko lub przesłać na ten sam adres.
Termin składania ofert do 15 kwietnia 2010r do godziny 10.00 .
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert tj. 15 kwietnia 2010 r o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 (adres j.w.) - Termin związania ofertą: 30 dni
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Nie przewiduje się. - Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Nie przewiduje się. - Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Nie przewiduje się . - Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31 marca 2010 roku nr 71485-2010.
Dyrektor
Robert Kempa
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 |