ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”

Szczegóły informacji

Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 71485-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-15 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko

Ogłoszono dnia: 2010-03-31 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy


 

Ogłoszenie
Dyrektora Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku
z dnia 31 marca 2010r

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”

Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej
Adres: ul. Wyzwolenia 2; 11-500 Giżycko
Telefon: 087 428 52 65
Adres e-mail: infogizycko@post.pl
Adres internetowy: www.gizycko.turystyka.pl

  1. Określenie trybu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony –usługa
  2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
    /
  3. Określenie przedmiotu oraz wielkości zakresu zamówienia ,z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. „Kurs na Giżycko – wróćmy nad jeziora”.
    W ramach Ogólnopolskiej kampanii internetowej Zamawiający wymaga następującej - specyfikacji działań:
    • Obszar działania- ogólnopolska emisja reklamowa,
    • Termin - 2 emisje 15 dniowe w okresie 17 – 31.05.2010 r. oraz 17 – 31.05.2011 r.
      W przypadku chęci zaproponowania przez Wykonawcę innych terminów emisji Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie z proponowanymi terminami, które Zamawiający winien zaakceptować. Ewentualne propozycje powinny określać przybliżone terminy do wskazanych i poprzedzać okres letnich wakacji. W przypadku braku akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić emisję reklamową w terminach określonych przez Zamawiającego
      ,
    • umieszczenie reklamy na belce górnej, o szerokości serwisu i wysokości min. 120 pikseli, na naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o rozmiarach maksymalnych 300 x 250 pikseli oraz na belce dolnej o szerokości serwisu i wysokości 50 pikseli,
    • model reklamy graficznej emitowanej na wszystkich, losowo wybranych serwisach danego portalu internetowego w:
      • boksie śródtekstowym o wymiarach 300x250 pikseli, zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon.
      • naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o wymiarach 300x250 pikseli, przy zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon.
      • skyscraperze o wymiarach 600x160 pikseli, przy zapewnieniu minimum 1,5 mln odsłon),
    • umieszczenie 4 linków reklamowych na stronie głównej portalu kierujących do tekstów promocyjnych w trakcie trwania emisji raportu,
    • umieszczenie minimum 10 artykułów redakcyjnych na temat Powiatu Giżyckiego w granicach 40 tys znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy,
    • umieszczenie minimum 5 artykułów sponsorowanych w granicach do 10 tys. znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy,
    • umieszczenie pośrodku tekstu każdego artykułu video playera,
    • zamieszczenie galerii minimum 20 zdjęć,
    • udostępnienie mechanizmu sondy – badania on-line,
    • udostępnienie mechanizmu forum pod każdym artykułem z moderacją treści,

    Elementy kampanii przygotowane zostaną z uwzględnieniem zasad oznakowania i promocji projektów finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 i obejmować będą:

    • znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 – 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności,
    • flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
    • herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego,
    • logo projektu „Kurs na Giżycko”,
    • zapis „Warmia i Mazury regionem Zjednoczonej Europy”,
    • zapis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”

    Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): CPV – 72400000-4
    Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
  4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Nie przewiduje się składania oferty wariantowej.

  5. Termin wykonania zamówienia:
    Emisja reklamy w internecie trwać będzie : w 2010 roku od 17 do 31 maja  w 2011 roku od 17 do 31 maja
  6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki:
    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, poprzez wykazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 3 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna świadczenie usługi emisji reklamy w internecie o wartości min. 70.000 zł brutto każda oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że w zakresie prowadzenia ogólnopolskiego portalu ogólnoinformacyjnego, zawierającego serwisy specjalistyczne poświęcone turystyce:
      • średnia miesięczna za rok 2009 liczba unikalnych użytkowników portalu wynosi minimum 10 milionów,
      • średnia miesięczna za rok 2009 liczba odsłon stron portalu wynosi minimum 2 miliardy,
    4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


      Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  7. Informacja na temat wadium:
    Nie jest wymagane.
  8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    • Cena – 100 pkt
      Proponowana przez wykonawcę cena ryczałtowa brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia – za emisję reklamy w 2010 r. i w 2011 r.
  9. Miejsce i termin składania ofert:
    Ofertę należy złożyć w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko lub przesłać na ten sam adres. 
    Termin składania ofert do 15 kwietnia 2010r do godziny 10.00 .
    Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
    Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert tj. 15 kwietnia 2010 r o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 (adres j.w.)
  10. Termin związania ofertą: 30 dni
  11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
    Nie przewiduje się.
  12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
    Nie przewiduje się.
  13. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
    Nie przewiduje się .
  14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31 marca 2010 roku nr 71485-2010.

Dyrektor
Robert Kempa


Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony