ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii. Wykonanie baterii kolektorów słonecznych dla potrzeb wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu przy ul. Smętka 7 w Giżycku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii. Wykonanie baterii kolektorów słonecznych dla potrzeb wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu przy ul. Smętka 7 w Giżycku.

Szczegóły informacji

Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii. Wykonanie baterii kolektorów słonecznych dla potrzeb wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu przy ul. Smętka 7 w Giżycku.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 25210-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-26 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko pokój nr 29

Ogłoszono dnia: 2010-01-28 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Giżycko: Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii. Wykonanie baterii kolektorów słonecznych dla potrzeb wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu przy ul. Smętka 7 w Giżycku
Numer ogłoszenia: 25210 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl; www.pzosipo.gizycko.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii. Wykonanie baterii kolektorów słonecznych dla potrzeb wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu przy ul. Smętka 7 w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji przygotowania cieplej wody użytkowej w internacie Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku w oparciu o zastosowanie systemu solarnego według przedstawionego projektu. Instalacja solarna wspomaga przygotowanie ciepłej wody użytkowej, a tym samym częściowe zastąpienie energii dostarczanej z grzewczej sieci miejskiej. Pozyskiwana z instalacji solarnej energia będzie wykorzystywana do podgrzewania wody zgromadzonej w zasobnikach buforach systemu solarnego zasilającej z kolei istniejący system przygotowania ciepłej wody dla obiektu. W skład systemu solarnego włączonych jest 60 kolektorów słonecznych. System ten został podzielony na dwa pola na dachach sąsiadujących dwóch skrzydeł internatu. Schemat rozmieszczenia kolektorów pokazano na rysunkach zamieszczonych w projekcie. Kolektory słoneczne zostaną zamontowane na dachu na odpowiednich konstrukcjach wsporczo-mocujących. Sposób rozmieszczenia , połączenia kolektorów powinien być oparty na wytycznych producenta i powinien zapewnić optymalne warunki pracy systemu solarnego. Główne elementy instalacji solarnej to zespół kolektorów słonecznych z pompą solarną i kompletną armaturą odcinająco - zabezpieczającą, przeponowym naczyniem wzbiorczym, wymiennikiem plytowym oraz pośrednimi zasobnikami ciepła. Szczegółowy schemat projektowanej instalacji został przedstawiony na schemacie instalacji solarnej zamieszczonej w projekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.35.10.00-2, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000 PLN Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuację ekonomiczną i finansową. Zamawiający dokona ustalenia czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualny odpis z właściwego rejestru, a także że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt 2 wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający przez zamówienie o podobnej złożoności rozumie pełnozakresowe prace w zakresie dostawy wraz z montażem kolektorów słonecznych i ich uruchomieniem o łącznej powierzchni absorpcji min. 30 m2, poparte odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi, że prace te zostały wykonane prawidłowo i rzetelnie. Zamówienie o podobnej wartości rozumie wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto, przy czym wartość ta dotyczy inwestycji w ramach jednego kontraktu (jednej umowy). 3) W zakresie warunku wskazanego w pkt 3. wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w lub w ograniczonym zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 1 kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w lub w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. 4) W zakresie warunku wskazanego w pkt 4. wykonawca wykaże, że posiada wolne środki finansowe lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś PLN oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN, w terminie co najmniej do 30.08. 2010 r. lub przedstawi zobowiązanie, iż po uzyskaniu zamówienia ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej od 1.03. 2010 do 30.08.2010 na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 u Pzp zawartych zamawiający żąda: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Druk nr 1. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 3) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnego zaświadczenia oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonania oceny spełnienia przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia wskazanych w punkcie 8.2.2. siwz, zamawiający żąda: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - Druk nr 3. 2) Dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonania oceny spełnienia przez zamawiającego warunku dysponowania przez wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wskazanego w punkcie 8.2.3. siwz, zamawiający żąda: 1) Dla osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wzór: Druk Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego sposobu dokonania oceny spełnienia przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w punkcie 8.2.4. siwz, zamawiający żąda: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 ) Polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN co najmniej do dnia 31.08.2010 r. lub zobowiązania, iż po uzyskaniu zamówienia ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w terminie od 1.03.2010 do 31.08.2010 na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: whttp://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl ; www.pzosipo.gizycko.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko pokój nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Współpracy Transgranicznej Litwa -Polska 2007-2013, w ramach projektu Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus pt. Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych i promowanie odnawialnych źródeł energii..

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony