ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni podstaw gastronomii, pracowni technologii i sali obsługi konsumenta w Zespole Szkół Zawodowych, pracowni hotelarskiej, kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i InformatycznychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni podstaw gastronomii, pracowni technologii i sali obsługi konsumenta w Zespole Szkół Zawodowych, pracowni hotelarskiej, kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych

Szczegóły informacji

Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni podstaw gastronomii, pracowni technologii i sali obsługi konsumenta w Zespole Szkół Zawodowych, pracowni hotelarskiej, kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 437726-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-18 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-18 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: PZOSiPO, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

Ogłoszono dnia: 2009-12-22 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni podstaw gastronomii, pracowni technologii i sali obsługi konsumenta w Zespole Szkół Zawodowych, pracowni hotelarskiej, kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do poszczególnych pracowni gastronomicznych i hotelarskich w trzech szkołach Powiatu Giżyckiego, tj; Zespołu Szkół Zawodowych, Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych. szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.70.00.00-9, 39.31.30.00-9, 39.14.10.00-2, 30.23.60.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I - 2 000 zł;Część II - 2 000 zł;Część III - 2 000 zł;Część IV - 2 000 zł; Część V - 2 000 zł; Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądzu. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: posiadają wolne środki lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 4.Spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego, podanych w SIWZ i dołączonych do oferty..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: załącznik nr 2; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu: Modernizacja i rozbudowa placówek kształcenia zawodowego - Modernizacja kształcenia w zawodach gastronomicznych i hotelarskich w Powiecie Giżyckim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego do pracowni gastronomicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego do pracowni podstaw gastronomii Zespołu Szkół Zawodowych, do kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz do kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do gastronomii i drobny sprzęt gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni podstaw gastronomii Zespołu Szkół Zawodowych, do kuchni internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz do kuchni internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do pracowni podstaw gastronomii w Zespole Szkół Zawodowych, do kuchni internatu w Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu oraz do kuchni internatu w Zespole Szkól Elektronicznych i Informatycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do pracowni podstaw gastronomii, pracowni dydaktycznej oraz sali obsługi klienta w Zespole Szkół Zawodowych, do stołówki oraz szatni internatu w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych, do kuchni internatu oraz jednostki mieszkalnej internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.30.00-9, 39.14.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz innego sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych oraz do recepcji w internacie Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony