ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa drukarki wielkoformatowej Canon iPF820 do zastosowań GIS pracującej w sieci, do Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Alei 1 Maja 14.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa drukarki wielkoformatowej Canon iPF820 do zastosowań GIS pracującej w sieci, do Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Alei 1 Maja 14.

Szczegóły informacji

Dostawa drukarki wielkoformatowej Canon iPF820 do zastosowań GIS pracującej w sieci, do Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Alei 1 Maja 14.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: WO.2110-15/09

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-02 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-02 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pok. nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Ogłoszono dnia: 2009-11-26 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

WO.2110-15/09
Giżycko, 26 listopada 2009 r.

Zamawiający :Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel: (0-87) 428-59-58, fax: 428-55-06; NIP: 845-16-75-796, REGON: 790670830

ogłasza przetarg na podstawie art. 70 1 Kodeksu Cywilnego na dostawę drukarki wielkoformatowej Canon iPF820 do zastosowań GIS pracującej w sieci, do Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Alei 1 Maja 14.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Dostawa drukarki wielkoformatowej Canon iPF820 do zastosowań GIS (Kod CPV 30232140-7), pracującej w sieci, w następującej konfiguracji:
      1. Podstawa.
      2. Dwie role podające, automatycznie przełączane, z podawaniem i odbiorem wydruku z przodu.
      3. Automatyczna obcinarka.
      4. Kosz do odbioru prac.
      5. Pamięć operacyjna o pojemności nie mniej niż 384 MB.
      6. Pamięć masowa -dysk twardy - nie mniej niż 80 GB.
      7. Komplet zapasowych tuszy o zwiększonej pojemności (700 ml/kolor).
      8. Komplet przewodów przyłączeniowych (zasilanie, USB, Ethernet)
    2. Dostarczone urządzenie powinno być gotowe do pracy, posiadać niezbędne oprogramowanie i sterowniki. Instalacja w miejscu użytkowania obejmuje również szkolenie w zakresie konfiguracji i obsługi urządzenia.
    3. Oferowana cena powinna obejmować:
      1. urządzenie w pełni gotowe do pracy (z podstawą, koszem na prace, założonymi dwiema rolami papieru, zainstalowaną głowicą i kompletem tuszy o standardowej pojemności – 300 ml);
      2. komplet zapasowych tuszy o zwiększonej pojemności (700 ml),
      3. zestaw uchwytów do rol o średnicach 2”/3”;
      4. 24-miesięczną gwarancję świadczoną w miejscu instalacji urządzenia,
      5. koszt przeglądów okresowych (jeżeli są niezbędne do zachowania gwarancji).
    4. Wykonawca może zaoferować urządzenie równoważne pod warunkiem, że zapewni ono uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionym urządzeniu, pod względem jakości parametrów technicznych i gwarancyjnych. Urządzenie równoważne musi być w ofercie wymienione z nazwy wraz z parametrami, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
    5. Wykonanie zamówienia w terminie do 11 grudnia 2009 r.
  2. Warunki finansowania:
    1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
    2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną po dokonaniu odbioru przez informatyka bez zastrzeżeń płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymanie przez Zamawiającego.
  3. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
    1. złoży formularz ofertowy (druk Nr 1)
    2. złoży oświadczenia (druk Nr 2) że:
      • jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz do występowania w obrocie prawnym,
      • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      • nie podlega wykluczeniu z postępowania,
    3. złoży oświadczenie o akceptacji warunków przyszłej umowy (druk Nr 3)
    4. złoży pełnomocnictwo do złożenia oferty* (o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą). Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
  5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest Sławomir Maculewicz – Informatyk, tel. (0-87) 428-59-58, w. 35.
  6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 grudnia 2009 r. o godz. 0915 w pokoju Nr 210 Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14. Otwarcie ofert jest jawne
  7. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeanalizowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, warunków wykonania zamówienia oraz wyliczenie i zaproponowanie ryczałtowej ceny ofertowej.
  8. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych formularzy, oświadczeń, lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji podlegają wykluczeniu i ich oferta zostanie odrzucona.
  9. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w terminie do dnia 2 grudnia 2009 r. do godz. 900. Koperty winny być adresowane na Zamawiającego z podaniem przedmiotu przetargu.

    Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14 , 11-500 Giżycko „PRZETARG – PLOTER 2009”
  10. Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
  11. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
  12. Umowa zostanie zawarta w złotych polskich na kwotę brutto.
  13. Wykonawca składając ofertę może zastrzec, że informacje w niej zawarte stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (z wyjątkiem nazwy firmy, jej adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności) nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
 
Załączniki:
  1. załącznik Nr 1
    • Formularz ofertowy – druk Nr 1
    • Oświadczenie – druk Nr 2-
    • Oświadczenie o akceptacji warunków przyszłej umowy – druk Nr 3
  2.  
  3. załącznik Nr 2 - projekt umowy

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony