Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i KruklankachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i KruklankachSzczegóły informacji
Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i Kruklankach
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr TED: ZDP.2/2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-20 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-20 09:05:00
Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, pok. nr 4, lub sekretariat - pok. nr 5
Ogłoszono dnia: 2009-05-11 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
ogłasza przetarg pisemny, zgodnie z zapisami Kodeksy cywilnego na zadanie:
„Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i Kruklankach”
Powierzchnia do odnowienia oznakowania wynosi – 6 024,88 m2.
Wspólny słownik zamówień: CPV- 45.23.32.21- 4
I Terminy
- Przedmiot zamówienia należy wykonywać od 15.06.2009r. (z wyjątkiem oznakowania na Al. 1 Maja ( odcinek od skrzyżowania z ul Kościuszki do skrzyżowania z ul. 3 Maja - do 31.07.2009r.)
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 4, lub w sekretariacie - pokój nr 5, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.05.2009r., do godz. 900.
- Otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 4, w dniu 20.05.2009r. o godz. 900.
II Kryteria oceny i wyboru oferty
Kryterium: cena =100% (100% = 100 pkt)
III Zawartość oferty
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. - Doświadczenie w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia –(według załączonego wzoru):
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał odnowienie oznakowania lub oznakowanie poziome dróg/ulic na powierzchni nie mniejszej niż 5000m2 oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załączonym wzorem);
- Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy ( zgodnie z załączonym wzorem).
IV. Informacje dodatkowe
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
- Teresa Wołodźko - Kierownik Sekcji Budowy Dróg i Mostów - sprawy proceduralne fax 087- 429 34 26;
- Emilia Niewińska - Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów - sprawy techniczne fax 087- 429 34 26.
- Dokumentacja przetargowa dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.warmia.mazury.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zarządzie Dróg Powiatowych, pokój nr 4. Cena za dokumentację wynosi 17,75 zł
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro