ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i KruklankachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i Kruklankach

Szczegóły informacji

Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i Kruklankach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: ZDP.2/2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-20 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-20 09:05:00

Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, pok. nr 4, lub sekretariat - pok. nr 5

Ogłoszono dnia: 2009-05-11 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
ogłasza przetarg pisemny, zgodnie z zapisami Kodeksy cywilnego na zadanie:

Odnowienie oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Wydminach i Kruklankach”

Powierzchnia do odnowienia oznakowania wynosi – 6 024,88 m2.
Wspólny słownik zamówień: CPV- 45.23.32.21- 4

 I Terminy

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać od 15.06.2009r. (z wyjątkiem oznakowania na Al. 1 Maja ( odcinek od skrzyżowania z ul Kościuszki do skrzyżowania z ul. 3 Maja - do 31.07.2009r.)
  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 4, lub w sekretariacie - pokój nr 5, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.05.2009r., do godz. 900.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 4, w dniu 20.05.2009r. o godz. 900.

 II Kryteria oceny i wyboru oferty

Kryterium: cena =100% (100% = 100 pkt)

III Zawartość oferty

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  2. Doświadczenie w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia –(według załączonego wzoru):
    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał odnowienie oznakowania lub oznakowanie poziome dróg/ulic na powierzchni nie mniejszej niż 5000m2 oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
  3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załączonym wzorem);
  4. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy ( zgodnie z załączonym wzorem).

 IV. Informacje dodatkowe

  1. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
    • Teresa Wołodźko - Kierownik Sekcji Budowy Dróg i Mostów - sprawy proceduralne fax 087- 429 34 26;
    • Emilia Niewińska - Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów - sprawy techniczne fax 087- 429 34 26.
  2. Dokumentacja przetargowa dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.warmia.mazury.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zarządzie Dróg Powiatowych, pokój nr 4. Cena za dokumentację wynosi 17,75 zł

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony