ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej i remont łazienek.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej i remont łazienek.

Szczegóły informacji

Wymiana stolarki okiennej i remont łazienek.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 127794-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-07-03 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-07-03 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Ogłoszono dnia: 2008-06-12 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Starosta Giżycki

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na kwotę poniżej 5 150 000 euro na wymianę stolarki okiennej -I część i remont łazienek -II część

  1. Termin realizacji zamówienia:
    • I część do 30 września 2008 r.,
    • II część do dnia 30 listopada 2008 r.

  2. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel: (0-87) 428-59-58, fax: 428-55-06; NIP: 845-16-75-796, REGON: 790670830

  3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej: www.gizycko.starostwo.bip.info.pl lub odebrać w siedzibie zamawiającego w Starostwie Powiatowym, Aleja 1-go Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 210.

  4. Przedmiotem zamówienia jest:
    • wymiana 16 sztuk okien drewnianych na okna plastikowe - I część i
    • remont 2 łazienek – II część

      Wspólny słownik Zamówień(CPV)-45210000-2
      część I-45421125-6
      część II-45332400-7

  5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie części I.

  7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i:
      1.  wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie części I i części II
      2. zapewnią, że czynności objęte zamówieniem będą wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. - do kierowania robotami,
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i złożą stosowne oświadczenie.

      Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie ,,spełnia” ,,nie spełnia”. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
    2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty - np. referencje, protokoły końcowe odbioru robót itp potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 1 robotę w zakresie części I i 1 robotę w zakresie części II.
    3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
      Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie części I i instalacyjne w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. w zakresie do kierowania robotami. Należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia, oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne co najmniej na dzień upływu terminu składania ofert.
    4. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
    5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p.

  9. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:
    • I część - 1000,00 zł.,
    • II część - 500,00 zł.

  10. Kryteria oceny:
    Kryterium oceny ofert - Cena - 100 %
    Sposób oceny ofert - minimalizacja

  11. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w terminie do dnia 03 lipca 2008 r. do godz. 900.

  12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 lipca 2008r. o godz. 0915 w pokoju Nr 210 Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14. Otwarcie ofert jest jawne.

  13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani stosować dynamicznego systemu zakupów i dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  15. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich Małgorzata Jasińska, tel. (0-87) 428-59-58, w. 27

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony