ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej nr 1734N gr. pow. - Jeziorowskie -Kruklanki - Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki - Przerwanki od km 0+000 do km 1+140 w Gminie KruklankiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej nr 1734N gr. pow. - Jeziorowskie -Kruklanki - Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki - Przerwanki od km 0+000 do km 1+140 w Gminie Kruklanki

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi powiatowej nr 1734N gr. pow. - Jeziorowskie -Kruklanki - Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki - Przerwanki od km 0+000 do km 1+140 w Gminie Kruklanki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 26008-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-06 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-06 09:01:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

Ogłoszono dnia: 2009-02-12 przez mr

Treść:

Giżycko: Przebudowa drogi powiatowej nr 1734N gr. pow. - Jeziorowskie -Kruklanki - Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki - Przerwanki od km 0+000 do km 1+140 w Gminie Kruklanki, Powiat Giżycki.

 Zamawiającym jest Powiat Giżycki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku.
Numer ogłoszenia: 26008 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: zdp@gizycko.starostwo.gov.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1734N gr. pow. - Jeziorowskie -Kruklanki - Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki -Przerwanki od km 0+000 do km 1+140 w Gminie Kruklanki, Powiat Giżycki. Zamawiającym jest Powiat Giżycki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi pow. nr 1734N gr. pow.- Jeziorowskie –Kruklanki -Soldany od km 7+400 do km 7+587 oraz drogi pow. nr 1977N Kruklanki -Przerwanki od km 0+000 do km 1+140. Łączna długość przebudowy dróg wynosi 1,327 km. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1    pkt 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia spełniali warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 o swobodzie działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę lub budowę co najmniej dwóch odcinków dróg o powierzchni nie mniejszej niż: 5000m2 każdy lub co najmniej dwóch odcinków dróg o długości nie mniejszej niż 1,0 km każdy; b) Wykonawca ustanowi kierownika budowy, tj. osoba, która będzie kierownikiem budowy musi posiadać wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane; c) wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - wytwórnia mas bitumicznych, zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu masy, spełniający wymagania SST - min. 1 szt. - układarka mas bitumicznych - min 1 szt. - walec stalowy - min 2 szt. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1400 000 złotych; b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - tj: szczegółowo opisany w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - tj.: zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3. zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy; 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - nie dotyczy wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą - spełnia lub - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę, musi złożyć oświadczenie, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z załączonym wzorem - nr 1); W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe oświadczenie musi być złożone ( zgodnie z załączonym wzorem nr 2): - przez każdego wykonawcę, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 4; - natomiast wspólnie mogą złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają oni warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 1.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załączonym wzorem). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 1.3 Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiot zamówienia ( zgodnie z załączonym wzorem). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument może być złożony wspólnie. 1.4 Wykaz osób - kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadający wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz kserokopie tych uprawnień i kserokopie aktualnych zaświadczeń, potwierdzających jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z załączonym wzorem). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument może być złożony wspólnie. 1.5 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 1.6 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, z tym że kwota łączna ubezpieczenia, to min. 200 000 zł. 1.7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (w tym co najmniej jeden wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem) Natomiast: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wspólnie, powinien złożyć w imieniu wszystkich ten spośród wykonawców, w stosunku do którego z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinien potwierdzić spełnienie warunku. 2. Oferta wykonawcy musi zawierać wszystkie wymagane powyżej oświadczenia i dokumenty oraz: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załączonym wzorem); 2.2 wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy ( zgodnie z załączonym wzorem) 3.Wszelkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu osoby ( np. podpis wraz z imienną pieczątką)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 Cena za siwz wynosi 31 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 (pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

 

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

inż. Józef  Pipiro

 

UWAGA: Tam, gdzie konieczne okaże się wprowadzenie HASŁA przy otwieraniu plików, należy wpisać "a".

ZAŁĄCZNIKI:

 

« powrót do poprzedniej strony