Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej.Szczegóły informacji
Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 57320 - 2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-14 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-14 09:02:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5-sekretariat lub pokój nr 4
Ogłoszono dnia: 2011-03-29 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej
Numer ogłoszenia: 57320 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Warmińskiej. Zadanie obejmuje przebudowę ulicy od km 0+411 do km 0+716, na długości 0,305 km. W ramach przebudowy należy wykonać roboty drogowe, kanalizację deszczową, oświetlenie ulicy oraz roboty kolidujące w branżach: telekomunikacyjnej, energetycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumentacja techniczna, wycinkowe przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8, 45.23.21.50-8, 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, polegające na przebudowie / budowie ulicy lub przebudowie/ budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 70 000 zł (brutto). Roboty te winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej: - wytwórnią mieszanek bitumicznych (zlokalizowaną w odległości gwarantującej: czas transportu od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania - zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej) - min. 1 szt. - układarka mieszanek bitumicznych - min 1 szt. - walec stalowy - min 1 szt. - walec ogumiony - min 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga: Wykonawca musi dysponować 1 osobą, która będzie kierownikiem budowy. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. Oprócz tego Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach/zakresach wymienionych poniżej: - telekomunikacyjnej; - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Roboty drogowe oraz branżowe objęte zamówieniem muszą być wykonywane bezpośrednio pod nadzorem tych osób. Zamawiający uzna również kwalifikacje zawodowe równoważne np. nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, które zostaną przez te podmioty udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów; 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, które zostaną przez te podmioty udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów. 2 Wykonawca do oferty dołączy także kosztorysy ofertowe oraz zestawienie wartości robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuści możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczy ona: a) zaistnienia okoliczności (np. niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. anomalie pogodowe, klęska żywiołowa); b) stwierdzenia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy w związku z wystąpieniem błędów w dokumentacji technicznej, c) harmonogramu rzeczowo -finansowego, gdy w trakcie wykonywania robót, Zamawiający wspólnie z Wykonawcą stwierdzą, że musi on ulec uzasadnionej zmianie; d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować opóźnienie bądź wstrzymanie robót; e) konieczności wykonania prac, ekspertyz lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową; f) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową; g) zmiana przedstawicieli stron - osoby odpowiedzialnej z ramienia Wykonawcy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy), pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać warunki zamawiającego określone w siwz); h) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Gizycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko. Cena za siwz w wersji papierowej wynosi 304,25 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, pokój nr 5 -sekretariat lub pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro