Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski w ramach remontu mostu obrotowego nad Kanałem Łuczańskim w ciągu ul. Moniuszki w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski w ramach remontu mostu obrotowego nad Kanałem Łuczańskim w ciągu ul. Moniuszki w GiżyckuSzczegóły informacji
Nadzór inwestorski w ramach remontu mostu obrotowego nad Kanałem Łuczańskim w ciągu ul. Moniuszki w Giżycku
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: ZDP.3.5540 /3/2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-02-10 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5-sekretariat lub pokój nr 4
Ogłoszono dnia: 2011-02-01 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko, 1.02.2011 r.
ZDP.3.5540 /3/2011
OGŁOSZENIE
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na nadzór inwestorski w ramach remontu mostu obrotowego nad Kanałem Łuczańskim w ciągu ul. Moniuszki w Giżycku.
Remont zabytkowego mostu obrotowego będzie polegał na wymianie pomostu drewnianego, powłok malarskich, korektach profilu dojazdów, podwyższeniu barierek.
- Szczegółowe obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego zawarte są w załączniku nr 1, natomiast zakres robót budowlanych, nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski, zawarty jest w przedmiarze robót - załącznik nr 2.
- Wykonawca pełniący nadzór inwestorski nad przedmiotową inwestycją musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności/zakresie mostowej i drogowej lub „równoważne”.
- Zamawiający wymaga, aby remontu mostu obrotowego nad Kanałem Łuczańskim został wykonany przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 29.04.2011 r.
- Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i będzie biegł przez cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny i rozliczenie zadania.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie kryterium: najniższa cena.
- Do Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty:
- oferta wykonawcy z wyliczoną wartością zamówienia, według załącznika nr 3;
- wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Termin składania ofert do 10.02.2011 r. do godz. 1000.
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 4.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro