Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -PierkunowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -PierkunowoSzczegóły informacji
Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -Pierkunowo
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: ZDP.3.5540/ 71 /2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-09-24 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-09-24 10:02:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5-sekretariat lub pokój nr 4
Ogłoszono dnia: 2010-09-17 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
ZDP.3.5540/ 71/2010
OGŁOSZENIE
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na „Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -Pierkunowo”.
Zadanie obejmuje budowę ścieżki rowerowej na długości 3,55 km.
Budowa ścieżki jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.
- Wykonawca pełniący nadzór inwestorski nad przedmiotowa inwestycją musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności/zakresie drogowym lub „równoważne”.
- Zamawiający wymaga, aby budowa ścieżki została wykonana przez Wykonawcę robót w terminie do 30.06.2011r.
Zamawiający przewiduje wykonanie robót następująco:- 2010 r. - 53 % wartości robót;
- 2011 r. – 47 % wartości robót .
- Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i będzie biegł przez cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny i rozliczenie końcowe zadania - tj. do 31.07.2011r.
- Szczegółowe obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego zawarte są w załączniku nr 1, natomiast zakres robót budowlanych, nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski, zawarty jest w przedmiarze robót - załącznik nr 2
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie jedno kryterium – najniższa cena.
- Wymagane dokumenty:
- oferta wykonawcy z wyliczoną wartością zamówienia, według załącznika nr 3;
- uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Termin składania ofert do 24.09.2010r. do godz. 1000.
Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 4.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro