ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -PierkunowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -Pierkunowo

Szczegóły informacji

Nadzór inwestorski nad budową ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -Pierkunowo

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: ZDP.3.5540/ 71 /2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-09-24 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-09-24 10:02:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 5-sekretariat lub pokój nr 4

Ogłoszono dnia: 2010-09-17 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

ZDP.3.5540/ 71/2010 

OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na  „Nadzór inwestorski  nad budową ścieżki  rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805 N Giżycko -Pierkunowo”.

Zadanie obejmuje budowę  ścieżki rowerowej na długości 3,55 km.

Budowa ścieżki jest współfinansowana  ze środków Unii Europejskiej  z Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia  i Mazury 2007-2013.

  1. Wykonawca pełniący nadzór inwestorski nad przedmiotowa inwestycją  musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności/zakresie drogowym lub „równoważne”.
  2. Zamawiający wymaga, aby budowa ścieżki została  wykonana przez Wykonawcę robót  w terminie do  30.06.2011r.
    Zamawiający przewiduje wykonanie robót następująco:
    • 2010 r. -  53 % wartości robót;
    • 2011 r. – 47 % wartości robót .
  3. Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i będzie biegł przez cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny i rozliczenie  końcowe zadania  - tj. do 31.07.2011r.
  4. Szczegółowe  obowiązki Inspektora nadzoru  inwestorskiego zawarte są  w załączniku nr 1, natomiast  zakres robót budowlanych, nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski,  zawarty jest w przedmiarze robót - załącznik nr 2
  5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie jedno kryterium – najniższa cena.
  6. Wymagane  dokumenty:
    • oferta wykonawcy z wyliczoną wartością zamówienia, według załącznika nr 3;
    • uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
  7. Termin składania ofert do 24.09.2010r. do godz. 1000.

  Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro Zamawiający  nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

 Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 4. 

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż.  Józef  Pipiro

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony