Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim lądowiska dla śmigłowców wraz z zespołem parkingów i drogami dojazdowymi.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim lądowiska dla śmigłowców wraz z zespołem parkingów i drogami dojazdowymi.Szczegóły informacji
Wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim lądowiska dla śmigłowców wraz z zespołem parkingów i drogami dojazdowymi.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 208233 - 2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-16 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-16 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: SP ZOZ 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2010-08-03 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko: Wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim lądowiska dla śmigłowców wraz z zespołem parkingów i drogami dojazdowymi.
Numer ogłoszenia: 208233 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Giżycku , Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim lądowiska dla śmigłowców wraz z zespołem parkingów i drogami dojazdowymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu lądowiska dla śmigłowców na działce nr 255/10 przy ul. Warszawskiej 41 w Giżycku. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie projektu budowlanego lądowiska wraz z całą infrastrukturą wymaganą dla tego typu inwestycji 1.1. Wykaz niezbędnych opracowań projektowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: - projekt zagospodarowania terenu - projekt architektury, - projekt konstrukcji, - projekt instalacji wodnej i kanalizacji deszczowej, - projekt instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu, - projekt oświetlenia nawigacyjnego lądowiska, - projekt instalacji oświetlenia przeszkodowego, - projekt instalacji niskoprądowych (monitoringu lądowiska i łączności radiowej) 1.2. Wszystkie przewidziane prawem uzgodnienia niezbędne do złożenia przez Zamawiającego wniosku do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Informacje projektanta dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Opracowanie przedmiaru robót i kosztów inwestorskich. 4. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o =Program Funkcjonalno-Użytkowy=, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 Prawa budowlanego.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę projektową o wartości co najmniej 50 000 zł odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (należy podać minimum jedną usługę oraz jedną referencję),
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100.000 zł
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 (cena - 20 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2010-2013 Priorytet 12.1. Tytuł Projektu =Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko=.