Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu GiżyckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu GiżyckiegoSzczegóły informacji
Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu Giżyckiego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.9.2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-02-15 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ogłoszono dnia: 2018-02-02 przez Ewa Gudel
Treść:
Zapytanie ofertowe wstępne
z dnia 2 lutego 2018 r.
świadczenia usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu Giżyckiego
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017r. poz.459 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2017, poz.1579 ze zm.) składam wstępną ofertę na wykonywanie usługi Inspektora Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Giżycku w następującym zakresie:
- Zamawiający: Powiat Giżycki- Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58,wew. 31, 27, fax. 87 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl, sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, działające na potrzeby wskazanych w niniejszym zapytaniu powiatowych jednostek organizacyjnych Powiatu Giżyckiego, zwanych dalej (pjo).
- Przedmiot zamówienia – przygotowanie jednostek do wdrożenia z dniem 25 maja 2018 r. nowych przepisów w zakresu ochrony danych osobowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwanych dalej -RODO, ustawy o ochronie danych osobowych, zwanej dalej UDO- (w chwili obecnej w trakcie procedowania) i wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w pjo. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca przy współpracy z pracownikami pjo przygotuje jednostki do wykonywania zadań na podstawie nowych przepisów RODO i UDO i będzie wykonywał zadania IOD, poprzez w szczególności: Zamawiający działający na potrzeby pjo inicjuje niniejsze zamówienie, poprzez ogłoszenie zapytania ofertowego celem wyłonienia wstępnie Wykonawcy/ Wykonawców, z którymi poszczególne pjo będą prowadzić dalsze negocjacje celem zawarcia ewentualnej umowy na wykonywanie zadania. Szczegółowy zakres wykonywanych zadań strony(Wykonawca – pjo) uzgodnią w toku dalszych negocjacji. Składając ofertę Wykonawca może zaproponować zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
- dokonanie przeglądu obecnego zasobu danych osobowych w celu opracowania nowych dokumentów i określenia środków technicznych spełniających wymagania RODO i IOD;
- przeszkolenie pracowników w zakresie nowych przepisów;
- przeprowadzenie oceny skutków planowanych operacji przetwarzania danych przed rozpoczęciem ich przetwarzania/ analiza ryzyka- art. 35 RODO);
- monitorowanie przestrzegania przepisów ochrony danych osobowych w jednostce oraz pełnienie funkcji doradczych w tym zakresie;
- prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych (art. 30 RODO);
- zgłaszania naruszenia ochrony danych osobowych do organu nadzorczego oraz zawiadamianie o tym osób, których dane te dotyczą (art. 33 i 34 RODO);
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego, dla właścicieli danych osobowych oraz współdziałanie z organem nadzorczym;
- Termin wykonania:
- od podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku z możliwością dalszej współpracy;
- ewentualnie- terminy mogą być zmienione w toku negocjacji, jednakże nie powinny znacząco odbiegać od w/w.
- Opis warunków udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
- zdolności technicznej lub zawodowej - złożą w tym zakresie oświadczenie, iż posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia i wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat świadczyli usługę w zakresie pełnienia funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w co najmniej w 3 jednostkach samorządu terytorialnego przez okres co najmniej 1 roku w każdej lub w 1 jednostce samorządu terytorialnego przez okres co najmniej 3 lat. Zdolność zawodowa (doświadczenie) dotyczy Wykonawcy(podwykonawcy, osób/osoby), która bezpośrednio będzie wykonywała przedmiot zamówienia. Należy w Ofercie podać imię i nazwisko osoby/osób, które bezpośrednio będą wykonywać zadania IOD.
- złożą formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
- są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania:
- Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryterium ceny przy czym Zamawiający ustala dla:- kryterium cena - 100 pkt (liczone w następujący sposób: cena minimalna/cena badana x 100 pkt). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia łącznie z ewentualnym dojazdem do siedziby jednostki.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 15 lutego 2018 roku. (czwartek) do godz. 1200- osobiście, korespondencyjnie do Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub
- przesłanie faxem 087 428 55 05, lub
- pocztą elektroniczną na adres archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
- Termin i miejsce otwarcia ofert:
15 lutego 2018 r. godz. 12.10 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług chyba, że Wykonawca nie jest podatnikiem VAT;
- zapłata za wykonanie zgodnie z postawionymi warunkami zamówienia następować będzie miesięcznie - w miesiącu następującym po miesiącu świadczenia usługi przelewem w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury;
- faktura wystawiona będzie na:
- Nabywca: Powiat Giżycki Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845-18-62-251,
- Płatnik: dane adresowe pjo
- faktura płatna będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu podpisanej przez upoważnioną osobę; Wykonawca, który złożył ofertę w formie elektronicznej przed podpisaniem umowy złoży ofertę w oryginale lub złoży podpis na wydruku oferty przesłanej elektronicznie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym;
- spełnienie warunków pozwalających wykonać zamówienie tj w zakresie posiadania:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej opisanej, jako minimum wymagań w pkt 4.1.c
- złożenie oświadczenia w zakresie spełniania warunku zdolności zawodowej, opisanej w pkt 4.1.c, poprzez wskazanie wykonania/wykonywania usług ABI wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane(jednostki samorządowe), oraz załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Opis przygotowania oferty: Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie i formie wskazanym w pkt 6.
- Dodatkowe informacje:
- niniejsze zapytanie ofertowe jest zapytaniem wstępnym dającym możliwość podjęcie dalszych czynności, o ile zostaną spełnione przez Wykonawców postawione warunki i zostaną przedstawione oferty satysfakcjonujące Zamawiającego.
- Zamawiający odrzuci oferty niespełniające warunków ogłoszenia.
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- w toku analizy ofert Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień, przedłożenie dodatkowych oświadczeń lub dokumentów;
- w przypadku ustalenia najkorzystniejszej oferty/ofert podjęte zostaną dalsze negocjacje przez poszczególne pjo z Wykonawcą w zakresie ustalenia szczegółów zamówienia i związanych z podpisaniem umowy;
- złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez daną pjo w zakresie podpisania umowy;
- Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe pjo.
- Uwagi:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie ogłoszenia zapytania wstępnego jest sekretarz - Ewa Gudel, tel. 87 428 59 58 wew. 31, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl. - Załączniki:
- załącznik do oferty – formularz ofertowy;
UWAGA:
Zamawiający w kolejnym załączniku wskazuje dodatkowe informacje w zakresie prowadzonego postępowania na świadczenie usług Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu Giżyckiego.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu GiżyckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w powiatowych jednostkach organizacyjnych Powiatu Giżyckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-02 12:28:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-02 12:38:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-02-20 09:19:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1914 raz(y) |