Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Konserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulic w Giżycku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Konserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulic w Giżycku.Szczegóły informacji
Konserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulic w Giżycku.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SU.2601.20.2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-12-21 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2016-12-14 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
OGŁOSZENIE nr SU.2601.20.2016
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Konserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ulic w Giżycku:
- Warszawska – Bohaterów Westerplatte –Wodociągowa;
- Warszawska – Dąbrowskiego;
- Aleja 1 Maja – Kościuszki;
- Warszawska - Suwalska – Białostocka”.
- do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ar. 4, pkt 8)
Rodzaj zamówienia: usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 87- 429 34 26
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.
Warunki zamówienia:
Wykonawca zobligowany jest do posiadania:
- uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;
- uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w załączniku do niniejszego ogłoszenia, tj. wzorze umowy.
Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzorów).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.12.2016 r., do godz. 1000.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26.
Sporządził: Zatwierdził:
Emilia Niewińska Grzegorz Moszczyński
Kierownik Sekcji Utrzymania Z-ca Dyrektora Zarządu
Dróg i Mostów Dróg Powiatowych w Giżycku
Wykaz załączników:
- Formularz ofertowy;
- Kosztorys ofertowy;
- Wzór umowy;