ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku UWAGA!! - NASTĄPI ZMIANA SIWZ!!!Drukuj informację Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku UWAGA!! - NASTĄPI ZMIANA SIWZ!!!

Szczegóły informacji

Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku UWAGA!! - NASTĄPI ZMIANA SIWZ!!!

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 300460 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-30 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-30 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 30

Ogłoszono dnia: 2009-09-01 przez Katarzyna Pawliczuk

Treść:

W związku ze zmianami ogłoszenia oraz licznymi pytaniami wkrótce ukaże się zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która ukaże się wraz z odpowiedziami na zadane dotychczas pytania.

Proszę również przeczytać notkę na dole dokumentu.

 

 

Giżycko: Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku
Numer ogłoszenia: 300460 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku. I. Charakterystyka budynku w stanie istniejącym Szkoła jest budynkiem czterokondygnacyjnym , w tym podpiwniczenie z poddaszem nieużytkowym. Ściany budynku murowana z cegły ceramicznej. Dach budynku o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną; pokrycie dachowe na budynku szkoły szczelne. Stolarka okienna w budynku szkoły zniszczona i nieszczelna, kwalifikuje się do natychmiastowej wymiany. Wiek budynków określa się na około 100 lat. Budynek wyposażony w instalację centralnego ogrzewania z sieci miejskiej, elektryczną i wodnokanalizacyjną. II. Optymalny wariant przedsięwzięcia termomodernizacyjnego W celu zrealizowania optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego wskazanego w audycie energetycznym budynków szkoły należy: 1. Docieplić strop nad poddaszem szkoły warstwą wełny mineralnej grubości 20 cm. 2. Docieplić ściany zewnętrzne kondygnacji naziemnej budynków szkoły, za wyjątkiem ścian frontowych od strony ulicy Mickiewicza warstwą styropianu EPS 70-040 o grubości 14 cm wraz z ułożeniem tynku cienkowarstwowego; 3. Na ścianie frontowej wykonać po przygotowaniu podłoża tynk cienkowarstwowy z malowaniem farbą silikonową. 4. Docieplić ściany zewnętrzne podpiwniczenia budynku szkoły, za wyjątkiem ściany frontowej od strony ulicy Mickiewicza, warstwą styropianu grubości 12 cm wraz z ułożeniem tynku cienkowarstwowego. 5. Wymienić drzwi. 6. Wymienić okna. 7. Zmodernizować instalację centralnego ogrzewania obejmującą zamontowanie zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie chemiczne i regulację instalacji, Uwaga Budynek szkoły posiada bardzo urozmaiconą formę architektoniczną (również poza ścianą frontową ) która po wykonanej termomodernizacji powinna być bezwzględnie zachowana. Poza zamieszczonymi niżej zdjęciami architektura szkoły jest przedstawiona w folderze (Architektura budynku szkoły).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający przez: a. zamówienie o podobnej złożoności rozumie termomodernizację lub remont dachu o powierzchni 500 m2 wraz z obróbkami blacharskimi; b. zamówienie o podobnej wartości rozumie roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto, przy czym wartość ta dotyczy jednej inwestycji; - dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, w terminie co najmniej do 30.08.2010 r. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5) Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego, podanych w SIWZ i dołączonych do oferty..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Druk Nr 1 , Druk Nr 2 (2A lub 2B), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Dla osoby wskazanej w ofercie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób - wzór: Druk Nr 4, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (por. pkt 8.2.1. lit. a i b) - wzór: Druk Nr 3, 7) Referencje dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN co najmniej do dnia 30.08.2010 r. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1) Każdy z podmiotów oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy), 2) Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy), 3) Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Druk Nr 1), 4) Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (dołączone pełnomocnictwo), W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy - wzór: Druk Nr 2A lub 2B - podpisane przez Pełnomocnika, 2) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór: Druk Nr 1 - podpisane z osobna przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 5) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Druk Nr 3 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika, 7) Referencje dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał, 8) Dla osób wskazanych w ofercie do kierowania robotami budowlanymi oraz osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób (Druk Nr 4 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika), 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia (wartość potencjału podmiotów występujących wspólnie będzie sumowana ), 10) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN, co najmniej do dnia 30.08.2010 r. wystawiona na każdego partnera ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko. Cena specyfikacji - 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych oraz promowanie odnawialnych źródeł energii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.

 UWAGA:

Termomodernizacja Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych jest elementem projektu dofinansowywanego z Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013. Aktualnie jest rozważana wersja termomodernizacji z całkowitą wymianą instalacji grzewczej, bądź wersja z zupełnym pominięciem modernizacji instalacji grzewczej.

Decyzja w tej sprawie zależy od stanowiska władz programu. Po otrzymaniu odpowiedzi z Wilna, niezwłocznie podamy nową specyfikację odpowiednio przesuwając termin składania ofert.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia pozostaje bez zmian, tj. do 30 sierpnia 2010 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Pawliczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-02 11:01:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-02 11:17:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-25 08:30:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1460 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony