ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 – Rydzewo – Jagodne Małe w m. Rydzewo Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 – Rydzewo – Jagodne Małe w m. Rydzewo

Szczegóły informacji

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 – Rydzewo – Jagodne Małe w m. Rydzewo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SB.2601.2.2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-03-24 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2016-03-18 przez Teresa Wołodźko

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
 
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
 
Zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy  
              drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 – Rydzewo – Jagodne Małe  w m. Rydzewo.
 
1. Przedmiot zamówienia.
Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy  drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 –Rydzewo –Jagodne Małe  w m. Rydzewo.
Przebudowa drogi na długości 1,89 km (kilometr roboczy w projekcie od km 0+000 do km 1+890) obejmuje następujące roboty: pomiarowe, przygotowawcze, roboty ziemne, ułożenie rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, odwodnienie korpusu drogowego, wymianę istniejącego przepustu betonowego na nowy, podbudowę, nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno- bitumicznej, zjazdy, chodniki, zatoki autobusowe, ściek przykrawężnikowy, oznakowanie poziome i pionowe, wygrodzenia zabezpieczające  ruch pieszych, zieleń.
Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób ich wykonania określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne, wycinkowy przedmiar robót.
Projekt budowlany  umieszczony jest  na stronie internetowej http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki, wycinkowy przedmiar robót jest dostępny jest na stronie
http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/137/470/Przebudowa_drogi_powiatowej_nr_1718_N_dr__kraj__nr_63_-_Rydzewo_-_Jagodne_Male_w_m__Rydzewo/
Dokumenty  powyższe dostępne są także  w  siedzibie Zamawiającego.  
2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonawca w ramach zamówienia winien zapewnić nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, obejmującymi przebudowę przedmiotowego odcinka drogi, tj.  roboty drogowe oraz roboty przy układaniu rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych                i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga aby wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego.
2.2. Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą  posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń w telekomunikacyjnych oraz elektrycznych i  elektroenergetycznych, a także muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2.3. „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” zawarty jest  w załączniku nr 2.
2.4. Wzór umowy – stanowi  załącznik nr 3.
3. Terminy
3.1. Zamawiający wymaga, aby  przebudowa   drogi  pow. nr 1718N  w miejscowości Rydzewo, została  wykonana w terminie do 120 dni od dnia  podpisania umowy  z wykonawcą robót.
3.2. Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
3.3. Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową z wykonawca robót wynosi        5 lat od daty odbioru ostatecznego robót.
3.4 Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi od 5 lat  do 8 lat (okres będzie wskazany w ofercie przez wykonawcę robót budowlanych), licząc od daty odbioru ostatecznego robót albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.
4. Kryteria oceny
4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie  kryterium:
cena = 100%  = 100 pkt.
4.2. Ilość punktów zostanie policzona według następującego wzoru:
                                              cena oferty najtańszej (brutto)
Ocena punktowa oferty   = --------------------------------------------------  x 100 pkt
                                              cena oferty badanej (brutto)  
 
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego do dwóch miejsc po przecinku.  
4.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów.
 
5. Przygotowanie oferty
5.1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
5.2. Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru  - załącznik  nr 1.
Oferta winna być  napisana w języku polskim.
5.3. Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie             i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
5.4. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
 oraz opisane:  
„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi  pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 –Rydzewo –Jagodne Małe  w m. Rydzewo.
 Nie otwierać przed dniem   24.03. 2016 r., do godz. 902”.
6. Miejsce   oraz  termin składania i otwarcia ofert
6.1. Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych,      11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie  do  24.03.2016 r. do godz. 900.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego,   a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
6.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2016  r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego,         w pokoju numer 3.
6.3. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty  terminu składania oferty.
7. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
7.1. Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
7.2. W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
7.3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
7.3. Przed podpisaniem umowy  Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych  do kierowania robotami (w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  telekomunikacyjnych oraz elektrycznych i  elektroenergetycznych) osób, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez te izby,                    z określonym w nich terminem ważności.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
  2. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  3. żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
9. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający  nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr faksu/tel. 087- 429 34 26 lub osobiście                - pokój nr 3.
 
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
                                                                                                          Józef  Pipiro
 
                                                                      
                                                                                 
 
                                                                                  
ZAŁĄCZNIKI
1) Wzór  oferty    -  załącznik nr 1
2) Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 2
3) Wzór Umowy        - załącznik nr 3 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-18 13:13:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-18 13:15:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-29 12:32:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1304 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony