ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 279344 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-10-28 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-10-20 przez Emilia Niewińska

Treść:

Giżycko: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 279344 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: - Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I; - Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II; - Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr III; - Zadanie nr 4 Mieszanka piaskowo - solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie gminy Wydminy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • a) w przypadku składania oferty na całość zamówienia Wykonawca musi dysponować: sprzętem średnim i ciężkim do zimowego utrzymania dróg: - 7 nośnikami samochodowymi z piaskarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym z możliwością wykorzystania sprzętu do samego odśnieżania (bez użycia piaskarki); - 7 nośnikami ciągnikowymi z pługiem odśnieżnym dwuskrzydłowym; - 3 nośnikami ciągnikowymi z pługiem odśnieżnym jednostronnym; - 5 koparko - ładowarkami (w tym dwie z pługiem); - 3 ładowarkami kołowymi; - 2 nośnikami ciągnikowymi lekkimi z pługiem jednoskrzydłowym; - 2 nośnikami lekkimi z pługiem jednoskrzydłowym i piaskarką. b) w przypadku składania oferty oddzielnie na poszczególne zadanie Wykonawca musi dysponować: na realizację zadania nr 1 - 2 nośnikami samochodowymi z piaskarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym z możliwością wykorzystania sprzętu do samego odśnieżania (bez użycia piaskarki); - 3 nośnikami ciągnikowymi z pługiem odśnieżnym dwuskrzydłowym; - 1 nośnikiem ciągnikowym z pługiem odśnieżnym jednostronnym; - 2 koparko - ładowarkami (w tym jedną z pługiem); - 1 nośnikiem ciągnikowym lekkim z pługiem jednostronnym; - 1 nośnikiem lekkim z pługiem z pługiem jednostronnym i piaskarką. na realizację zadania nr 2 - 2 nośnikami samochodowymi z piaskarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym z możliwością wykorzystania sprzętu do samego odśnieżania (bez użycia piaskarki); - 1 nośnikiem ciągnikowym z pługiem odśnieżnym dwuskrzydłowym; - 2 koparko - ładowarkami (w tym jedną z pługiem); - 2 ładowarkami kołowymi. na realizację zadania nr 3 - 3 nośnikami samochodowymi z piaskarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym z możliwością wykorzystania sprzętu do samego odśnieżania (bez użycia piaskarki); - 3 nośnikami ciągnikowymi z pługiem odśnieżnym dwuskrzydłowym; - 2 nośnikami ciągnikowymi z pługiem odśnieżnym jednostronnym; - 1 koparko - ładowarką; - 1 ładowarką kołową; - 1 nośnikiem ciągnikowym lekkim z pługiem jednostronnym; - 1 nośnikiem lekkim z pługiem z pługiem jednostronnym i piaskarką. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi zlokalizować bazę sprzętu do zwalczania śliskości zimowej oraz do odśnieżania na terenie zgodnym z obszarem, na który składa ofertę bądź w jego pobliżu (do 10 km). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, kosztorysy ofertowe; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem prze notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i których opis został zawarty w pkt 5.1 specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) lub odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt. III.4.3.1) muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, c) dokument wymieniony w pkt III.4.1) powinien być złożony przez Wykonawcę/dowolnego Wykonawcę, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną, wykazującego spełnianie warunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - czas rozpoczęcia efektywnego działania - 5.00
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017:Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95.00
    • 2. czas rozpoczęcia efektywnego działania - 5.00
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95.00
    • 2. czas rozpoczęcia efektywnego działania - 5.00
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017 Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr III.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017 Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95.00
    • 2. czas rozpoczęcia efektywnego działania - 5.00
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: Zadanie nr 4 Mieszanka piaskowo - solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie gminy Wydminy.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017: Zadanie nr 4 Mieszanka piaskowo - solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie gminy Wydminy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95.00
    • 2. czas rozpoczęcia efektywnego działania - 5.00
                                                                                
Józef Pipiro
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Niewińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-20 14:49:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-20 14:52:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-05 11:10:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony