ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń pralniczych z montażem, uruchomieniem i szkoleniem personelu z obsługi urządzeń stanowiących przedmiot dostawy.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń pralniczych z montażem, uruchomieniem i szkoleniem personelu z obsługi urządzeń stanowiących przedmiot dostawy.

Szczegóły informacji

Dostawa urządzeń pralniczych z montażem, uruchomieniem i szkoleniem personelu z obsługi urządzeń stanowiących przedmiot dostawy.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zakład Aktywności Zawodowej

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 126563 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-09-03 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zakładu Aktywności Zawodowej w Giżycku, al. 1 Maja 30, 11-500 Giżycko, Sekretariat (pok.2)

Ogłoszono dnia: 2015-08-26 przez Ewa Ardzińska

Treść:

Giżycko: DOSTAWA URZĄDZEŃ PRALNICZYCH Z MONTAŻEM, URUCHOMIENIEM I SZKOLENIEM PERSONELU Z OBSŁUGI URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT DOSTAWY
Numer ogłoszenia: 126563 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej , Aleja 1 Maja 30, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 36 64, faks 87 429 36 64.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zaz.mazury.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ PRALNICZYCH Z MONTAŻEM, URUCHOMIENIEM I SZKOLENIEM PERSONELU Z OBSŁUGI URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT DOSTAWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. pralnicowirówek z przelotową barierą higieny wraz z systemem automatycznego dozowania środków piorących do Zakładu Aktywności Zawodowej w Giżycku przy Al.1 Maja 30. Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymagania opisane w Tabeli 1 (rozdział 3 siwz). Do każdego z wymienionego poniżej wyposażenia podczas dostawy należy dołączyć dokumenty: gwarancję oraz instrukcję w języku polskim, deklarację zgodności/certyfikat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 42.99.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa pralnic wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych dostaw, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydłużony termin gwarancji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zaz.mazury.info.pl; http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładu Aktywności Zawodowej w Giżycku, Al. 1-ego Maja 30, 11-500 Giżycko, Sekretariat (pok.2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Zakładu Aktywności Zawodowej w Giżycku, Al. 1-ego Maja 30, 11-500 Giżycko, Sekretariat (pok.2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja dostawy współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ardzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-26 15:20:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-26 15:23:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-10 08:19:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1408 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony