ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Organizacja obozów integracyjnych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Organizacja obozów integracyjnych.

Szczegóły informacji

Organizacja obozów integracyjnych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 274498-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-08-19 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-08-19 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko w pokoju Nr 23.

Ogłoszono dnia: 2009-08-11 przez Katarzyna Pawliczuk

Treść:

Giżycko: Organizacja obozów integracyjnych
Numer ogłoszenia: 274498 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów integracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie warunków materialnych do organizacji 3-dniowych obozów integracyjnych dla 450 uczniów klas pierwszych szkół zawodowych Powiatu Giżyckiego (Technikum Nr 1 przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku, Technikum Nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku, Technikum Nr 3 oraz Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 2 przy Zespole Szkół Zawodowych w Giżycku, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Giżycku). Realizacja zadania powinna odbyć się na terenie Powiatu Giżyckiego w minimum 3 turnusach w wybranym przez Wykonawcę terminie od 07.09.2009 r. do 25.09.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i złożą stosowne oświadczenie. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i złożą stosowne oświadczenie. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, i złożą stosowne oświadczenie. f) spełniają wszystkie warunki określone niniejszą specyfikacją. 2. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VI SIWZ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OŚWIADCZENIA: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji zmiany o +/- 10% liczby uczestników obozów pierwotnie określonej przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji dla poszczególnych turnusów. 5. Oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik Nr 8). 6. Wykonawca, który jest właścicielem lub użytkownikiem ośrodka wypoczynkowego składa na te okoliczność stosowne oświadczenie. DOKUMENTY: 1. Oferta szczegółowa wypełniona według załączonego wzoru (załącznik Nr 1). 2. Opis przedmiotu zamówienia w kolejności określonej w SIWZ w pkt III.2 ust. 1,2 lit. a,b,c,d,e,f,g,h,i oraz w ust.3 lit. a,b,c,d,e,f,g. Do opisu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zdjęcia lub film DVD, przedstawiający ośrodek, w którym zostanie zorganizowany wypoczynek, a w szczególności: wygląd zewnętrzny ośrodka i obiektu kolonijnego, kuchni i jadalni, pokoi sypialnych, świetlicy oraz innych dodatkowych pomieszczeń zgłoszonych w ofercie do realizacji oferty programowej, łazienek, boisk i obiektów sportowych, kąpieliska. 3. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług w zakresie zakwaterowania i wyżywienia dzieci lub młodzieży (7 - 20 lat) odpowiadających rodzajem (tj. co najmniej 7-dniowe pobyty dzieci) i wartością (tj. odpowiadające co najmniej liczbie uczestników obozów określonej dla poszczególnych turnusów) usługom stanowiących przedmiot zamówienia. Wykaz winien uwzględniać: a) nazwę przedmiotu zamówienia, b) nazwę i adres zlecającego zamówienie, c) termin realizacji zamówienia, d) wartość brutto zamówienia. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć co najmniej jedną referencję od zleceniodawcy ujętego w wykazie potwierdzającą, że usługa została wykonana z należytą starannością. 4. Wykaz osób, odpowiedzialnych za wykonywanie zamówienia - kierownik ośrodka, kierownik stołówki (kucharz), osoby odpowiedzialne za organizację zajęć żeglarskich wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku Nr 6. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub statutu albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W sytuacji gdy polisa nie obejmuje okresu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę, wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o gotowości odnowienia polisy. 8. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Kartę kwalifikacyjną obiektu, zgłoszonego jako miejsce wypoczynku młodzieży, aktualną na rok 2009. 11. Wykonawcy, nie będący właścicielem obiektu wypoczynkowego, zobowiązani są złożyć pisemne zobowiązanie właściciela o udostępnieniu obiektu do wykonania zamówienia w terminie wskazanym w ofercie przetargowej. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ubiegającego się o zamówienie. 1. W przypadku konsorcjum dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI oświadczenia: pkt 2 i dokumenty: pkt 5,8,9, niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum a pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty są dokumentami i oświadczeniami wspólnymi członków konsorcjum. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w części VI oświadczenia dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • Cena - 80
  • Standard obiektu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko w pokoju Nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7 11-500 Giżycko w pokoju Nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu: W stronę ucznia - programy rozwojowe szkół zawodowych Powiatu Giżyckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Pawliczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-11 15:04:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-11 15:07:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-08 12:01:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1250 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony