ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.776.057 zł na finansowanie planowanego na rok 2009 deficytu budżetu powiatu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.776.057 zł na finansowanie planowanego na rok 2009 deficytu budżetu powiatu.

Szczegóły informacji

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.776.057 zł na finansowanie planowanego na rok 2009 deficytu budżetu powiatu.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2009-091263

Termin składania ofert / wniosków: 2009-09-16 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-09-16 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Ogłoszono dnia: 2009-08-05 przez Małgorzata Jasińska

Treść:

OGŁOSZENIE (WF.3011-45/09)

Zarząd Powiatu Giżyckiego
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.776.057 zł na finansowanie planowanego na rok 2009 deficytu budżetu powiatu.

 

  1. Zamawiający:
    Zarząd Powiatu Giżyckiego, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel: (0-87) 428-59-58, fax: 428-55-06; NIP: 845-16-75-796, REGON: 790670830
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej:
    www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl lub odebrać w siedzibie zamawiającego w Starostwie Powiatowym, Aleja 1-go Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 9.
  3. Przedmiotem zamówienia jest:
    1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.776.057 PLN (słownie złotych: pięć milionów siedemset siedemdziesiąt sześć tysięcy pięćdziesiąt siedem złotych  00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2009 r.deficytu budżetu powiatu.
    2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
    3. Okres spłaty kwoty kredytu : od stycznia 2010 r. do grudnia 2017 r. w 96 ratach miesięcznych, z tego 95 rat po 60.167 PLN i ostatnia rata w wysokości 60.192, każde płatne do 28-go dnia każdego miesiąca
    4. Spłata odsetek : w ratach miesięcznych do 28-go dnia każdego miesiąca , począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu tj. począwszy od listopada 2009 r. , na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank pocztą lub faxem, w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Na zawiadomieniu bank umieści także informację o wysokości stopy procentowej, według której dokonano naliczenia odsetek.
    5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
    6. Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku:
      • stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych (1M) złotowych depozytów międzybankowych ustalona jako stawka średnia z okresu jednego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej.
      • marża banku - stała dla całego okresu kredytowania.

        Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    7. Środki finansowe z tytułu udzielonego kredytu zostaną przekazane przez Wykonawcę na rachunek bankowy Zamawiającego w Mazurskim Banku Spółdzielczym w Giżycku nr rachunku 77 9343 0005 0013 0130 2000 0010 w dniu 5 października 2009 r. 
    8. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowego obciążania finansowego Zamawiającego przez Wykonawcę z tego tytułu (prowizje, opłaty itp).
    9. Zamawiający dokona opłaty ewentualnej jednorazowej prowizji z tytułu udzielonego kredytu do dnia uruchomienia kredytu, tj. do 5 października 2009 r. na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie bankowej.
    10. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wystawionego przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.
    11. Wspólny Słownik Zamówień(CPV) 66.11.30.00-5.

  4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
  5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia od 05 października 2009 do 28 grudnia 2017r.
  7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj. Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72 poz.665 z późn.zm.), zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

      Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia -nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym określonym w załączniku nr 1 do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdz. III SIWZ : 
    1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert t.j.:- zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72 poz.665 z późn.zm.) a w przypadku banków utworzonych przed rokiem 1998 – zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
    2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wszystkie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
    3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 i 9 Ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru Załącznika 1a formularza ofertowego,

      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
  9. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:
    1. Zamawiający określa wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
    2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 
      1. pieniądzu,
      2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      3. gwarancjach bankowych,
      4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
      5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Mazurskim Banku Spółdzielczym Nr 30 9343 0005 0013 0130 2000 0080.
    4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  10. Kryteria oceny:
    Kryterium oceny ofert - Cena - 100 %
    Sposób oceny ofert - minimalizacja 
  11. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w terminie do dnia 16 września 2009 r. do godz. 900.
  12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 września 2009r. o godz. 10.15 w pokoju Nr 7 Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14. Otwarcie ofert jest jawne.
  13. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
  14. Zamawiający nie zamierz zawierać umowy ramowej ani stosować dynamicznego systemu zakupów i dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  15. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
    1) Elżbieta Makar - w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.30,tel.: 0 – 87/428 59 58 w.56
  16. Ogłoszenie zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 05 sierpnia 2009 r. Nr referencyjny SIMAP 2009-091263

 

 

05 sierpnia 2009 r.

Starosta Giżycki
Wacław Strażewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Jasińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-05 14:16:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-05 14:16:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-21 13:12:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony