ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprawowanie opieki i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż Szkoły Policealnej w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sprawowanie opieki i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż Szkoły Policealnej w Giżycku

Szczegóły informacji

Sprawowanie opieki i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż Szkoły Policealnej w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SP_1_2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-27 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat pok. nr 218 piętro II lub pocztą: ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko

Ogłoszono dnia: 2015-03-19 przez Cezary Piórkowski

Treść:

Giżycko, dnia 18 marca 2015 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BHP I PPOŻ

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku ul. Sikorskiego 3, w imieniu której działa Dyrektor Cezary Piórkowski zaprasza do złożenia ofert na sprawowanie opieki i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż Szkoły Policealnej w Giżycku. Wartość szacowana nie przekracza równowartości 30 000,00 euro netto.

  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku ul. Sikorskiego3, 11 – 500 Giżycko

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
    SPRAWOWANIE OPIEKI I NADZORU W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY w Szkole Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku.

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań służby bhp oraz kontroli warunków ppoż. W Szkole Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku. Do zakresu zadań należy:
    BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

    1. Przeprowadzania, co najmniej raz w roku kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole.
    2. Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
    3. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
    4. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacji mających na celu zapobieganie zagrożenia życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
    5. Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji szkoły oraz jego części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszania wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji.
    6. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.
    7. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
    8. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
    9. Przeprowadzanie dochodzenia w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzania dokumentacji powypadkowej i statystycznej karty wypadku.
    10. Przeprowadzenie dochodzenia i sporządzenie karty wypadku w drodze do pracy i z pracy do domu.
    11. Przeprowadzania dochodzenia i sporządzenie dokumentacji – protokołu powypadkowego uczniowskiego.
    12. Doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
    13. Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
    14. Współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami i uczniami a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników i uczniów.
    15. Inicjowanie i rozwijanie na terenie szkoły różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy.
    16. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie:
      1. przeprowadzenie szkoleń z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej – wstępnych i okresowych dla pracowników oraz osób kierujących pracownikami w siedzibie Zamawiającego.
      2. prowadzenie pełnej obsługi postępowań powypadkowych,
      3. opracowanie stanowiskowych instrukcji BHP oraz ocen ryzyka zawodowego,
      4. doradztwo w zakresie BHP i Ppoż oraz prawa pracy,
      5. aktualizacja instrukcji BHP

BEZPIECZEŃSTWO POŻAROWE

    1. Przedstawianie propozycji dotyczących zabezpieczenia pomieszczeń szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami uprawnionych organów.
    2. Prowadzenie działalności prewencyjnej, a w szczególności:
      1. prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej w pomieszczeniach szkoły i egzekwowanie zarządzeń pokontrolnych,
      2. zgłaszanie Dyrektorowi szkoły potrzeb i wniosków dotyczących poprawy stanu ochrony przeciwpożarowej.
    3. Współpraca z Komendą Powiatowej Straży Pożarnej w sprawach bieżących.
  1. W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ OFERENCI, KTÓRZY:

    1. Posiadają wymagane kwalifikacje do wykonywania zadań służby bhp określone w:
      1. § 4 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z 2 września 1997 r. (Dz.U. nr 109, poz. 704 ze zm.), lub
      2. art. 23711 § 2 Kodeksu Pracy
    2. Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

    1. Oferta winna być złożona w 2 (dwóch) zamkniętych kopertach. koperta wewnętrzna winna być sygnowana danymi oferenta. Koperta zewnętrzna winna zawierać napis:
      Zapytanie ofertowe – opieka i nadzór w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż
      w Szkole Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku
    2. Wszystkie strony oferty muszą być ponumerowane i podpisane.
    3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
  3. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

    1. Pełna nazwa oraz adres siedziby oferenta.
    2. Kopia dokumentu (poświadczona za zgodność z oryginałem) stwierdzającego wymagania kwalifikacyjne do wykonywania zadań służby bhp.
  4. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie szkoły (pok. nr 218 piętro II) lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:
      Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej
      ul. Sikorskiego 3; 11 – 500 Giżycko

    2. Termin złożenia ofert upływa dnia 27 marca 2015 r. do godz. 1200.
    3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
    4. Przy przesyłce pocztowej za termin złożenia oferty uważa się wpływ przesyłki do siedziby zamawiającego.
  5. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
    Otwarcie ofert nastąpi w Szkole Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3, dnia 27 marca 2015 r. godz. 1300. 

  6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

    1. Zasady oceny ofert składanych na usługę w zakresie BHP i Ppoż.

      1. Cena - 90%
      2. Doświadczenie zawodowe - 10 %
    2. Ocena ofert następuje wg algorytmu: 

      1. Cena = (najtańsza ze wszystkich ofert / badana oferta) x 90
      2. Doświadczenie zawodowe = (oferta badana / najdłuższe doświadczenie zawodowe)  x 10
    3. Wybieramy ofertę z największą ilością punktów z doświadczenia zawodowego i ceny.
 
  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

    1 kwietnia 2015 r. do 31 marca 2017 r.

  2. Oferta:

    1. musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz,
    2. cena oferty powinna zawierać jednostkową cenę netto i brutto
  3. OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
    sekretarz szkoły mgr Irena Natkańska, tel.: 87 428 34 44 , 792 454 303. e-mail: sekretmsz@wp.pl

  4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.

Zamawiający – Szkoła Policealna im Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej.

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem jednostki i jej następców prawnych o zawarcie umowy. Jednostka zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

W załączeniu:

  1. Załącznik nr 1 – WZÓR OFERTY
  2. Załącznik nr 2 – WZÓR UMOWY
  3. Załącznik nr 3 – PROGNOZOWANA LICZBA OSÓB - SZKOLENIE OKRESOWE Z ZAKRESU BHP

 

Z poważaniem

DYREKTOR
Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku
mgr Cezary Piórkowski

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Cezary Piórkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-20 07:53:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-20 08:36:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-04-02 09:37:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1412 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony