ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego

Szczegóły informacji

Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SU.2601.2.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-02-16 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-02-10 przez Emilia Naszkiewicz

Treść:

Giżycko, dnia 10.02.2015 r.
SU.2601.2.2015

Ogłoszenie

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego”

Zadanie dotyczy:

  1. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;
  2. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
  3. wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych (zgodnie z art. 82 ust. 1a Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody Dz. U. z 2010 r. Nr 119, poz. 804 z późn. zm.).

Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 30 000 euro.

Termin obowiązywania umowy: od 17 lutego 2015 roku do 25 grudnia 2016 roku

Termin składania ofert: do 16 lutego 2015 roku do godz. 10:00

Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

Oferty należy złożyć/ przesłać na adres Zamawiającego w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania.

Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie BIP Starostwa Powiatu Giżyckiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.

Warunki umowy:
Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.

Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Starszy Referent ds. Utrzymania Dróg i Mostów, tel. 87 429 34 26.

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
Józef Pipiro

Załączniki:

  1. projekt oferty;
  2. projekt umowy;
  3. szczegółowa specyfikacja zamówienia

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Naszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-10 14:55:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-10 14:57:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-26 15:31:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1419 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony