Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.6.2015
Termin składania ofert / wniosków: 2015-02-18 11:14:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku , Al. 1-go Maja 14 , 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13
Ogłoszono dnia: 2015-02-02 przez Anna Bykowska
Treść:
WO.272.3.6.2015
Ogłoszenie
z dnia 02 lutego 2015 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku(świeżych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14 (materiały określone na druku nr 1, 3);
- do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2 (materiały określone na druku nr 2).
- część II: Dostawa tuszy i tonerów bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 4 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku(świeżych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- Termin wykonania:
- część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w transzach w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami, pierwsza transza w ciągu 21 dni od podpisania umowy;
- część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 21 dni od podpisania umowy;
- Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 3, warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadać wiedzę i doświadczenie;
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- zobowiązani są złożyć próbki niektórych materiałów w celu określenia jakości oferowanego produktu:
- bloczek samoprzylepny żółty;
- cienkopis;
- długopis Lexi 5;
- długopis żelowy;
- wkład do długopisu żelowego;
- etui na katalogi A4;
- gumka do ścierania;
- klej w sztyfcie;
- korektor w taśmie;
- koszulka;
- mazak;
- ołówek;
- segregator A4 75;
- szuflada na dokumenty;
- taśma klejąca;
- wkład do długopisu SXR-C7;
- wkład do długopisu ZENITH (plastikowy);
- zakreślacz;
- zszywacz do 50 kartek;
- papier ksero A4;
- długopis Easy Style;
- długopis na sprężynce;
- dziurkacz;
- nożyczki;
- papier ksero A3;
- podkładka żelowa pod mysz;
- wkład do długopisu ZENITH (metalowy);
- zszywacz do 200 kartek;
- przybornik na biurko;
- chusteczki do czyszczenia monitorów.
- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 3, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2;
- oświadczenie – załącznik nr 3;
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
- cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 18 lutego 2015 r. do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres. - Termin i miejsce otwarcia ofert:
18 lutego 2015 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia za dostawę (transze) nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni, wystawioną na Starostwo Powiatowe w Giżycku od daty jej otrzymanie przez Zamawiającego;
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym do niniejszego postępowania.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
- w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – ARTYKUŁY BIUROWE 2015”, „OFERTA: część II – TUSZE I TONERY 2015”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata. - załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4 – opis przedmiotu zamówienia zamówienia;
- załącznik nr 2 – druk oferty
- załącznik nr 3 – oświadczenie
- załącznik nr 4 – projekt umowy
Załączniki:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bykowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-02 13:31:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-02 13:44:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-24 08:50:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1471 raz(y) |