ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.6.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-02-18 11:14:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku , Al. 1-go Maja 14 , 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13

Ogłoszono dnia: 2015-02-02 przez Anna Bykowska

Treść:

Giżycko, 02.02.2015 r.
WO.272.3.6.2015

Ogłoszenie
z dnia 02 lutego 2015 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku.


  1. Zamawiający:
    Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku(świeżych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
      1. na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14 (materiały określone na druku nr 1, 3);
      2. do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2 (materiały określone na druku nr 2).
    2. część II: Dostawa tuszy i tonerów bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 4 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
    Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części lub wybranych części: I lub II.
  3. Termin wykonania:
    1. część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w transzach w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami, pierwsza transza w ciągu 21 dni od podpisania umowy;
    2. część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 21 dni od podpisania umowy;
    O ile zajdzie taka potrzeba Zamawiający może złożyć zapotrzebowanie na dostawę w transzach z części II.
  4. Opis warunków udziału:
    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
    1. powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 3, warunki:
      1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
      2. posiadać wiedzę i doświadczenie;
      3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    2. zobowiązani są złożyć próbki niektórych materiałów w celu określenia jakości oferowanego produktu:
      • bloczek samoprzylepny żółty;
      • cienkopis;
      • długopis Lexi 5;
      • długopis żelowy;
      • wkład do długopisu żelowego;
      • etui na katalogi A4;
      • gumka do ścierania;
      • klej w sztyfcie;
      • korektor w taśmie;
      • koszulka;
      • mazak;
      • ołówek;
      • segregator A4 75;
      • szuflada na dokumenty;
      • taśma klejąca;
      • wkład do długopisu SXR-C7;
      • wkład do długopisu ZENITH (plastikowy);
      • zakreślacz;
      • zszywacz do 50 kartek;
      • papier ksero A4;
      • długopis Easy Style;
      • długopis na sprężynce;
      • dziurkacz;
      • nożyczki;
      • papier ksero A3;
      • podkładka żelowa pod mysz;
      • wkład do długopisu ZENITH (metalowy);
      • zszywacz do 200 kartek;
      • przybornik na biurko;
      • chusteczki do czyszczenia monitorów.
      jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu do niniejszego zamówienia. Zamawiający zatrzyma próbki materiałów biurowych Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę do czasu dostawy artykułów biurowych, w celu porównania przedstawionych próbek z dostarczonymi materiałami biurowymi.
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr 2;
    2. oświadczenie – załącznik nr 3;
  6. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    1. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
    2. cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce.
  7. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 18 lutego 2015 r. do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres.
  8. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    18 lutego 2015 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  9. Warunki finansowania:
    1. wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
    2. zapłata wynagrodzenia za dostawę (transze) nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni, wystawioną na Starostwo Powiatowe w Giżycku od daty jej otrzymanie przez Zamawiającego;
    3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym do niniejszego postępowania.
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
    3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
    4. w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu.
  11. Opis przygotowania oferty:
    Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – ARTYKUŁY BIUROWE 2015”, „OFERTA: część II – TUSZE I TONERY 2015”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
  12. Załączniki:

    1. załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4 – opis przedmiotu zamówienia zamówienia;
    2. załącznik nr 2 – druk oferty
    3. załącznik nr 3 – oświadczenie
    4. załącznik nr 4 – projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Bykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-02 13:31:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-02 13:44:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-02-24 08:50:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1471 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony