ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1825N Spytkowo -Pieczonki, na odcinku od km 0+850 do km 1+130, długości 0,280 kmDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1825N Spytkowo -Pieczonki, na odcinku od km 0+850 do km 1+130, długości 0,280 km

Szczegóły informacji

Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1825N Spytkowo -Pieczonki, na odcinku od km 0+850 do km 1+130, długości 0,280 km

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SB.2601.30.2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-19 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 - pok. nr 2 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2014-11-17 przez Teresa Wołodźko

Treść:

Giżycko, 17.11.2014 r.
SB.2601.30.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 zaprasza do składania ofert na „Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1825N Spytkowo -Pieczonki, na odcinku od km 0+850 do km 1+130, długości 0,280 km”.

 
  1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.31.40 -2 roboty drogowe
    Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawia przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Dokumenty do powyższego zamówienia dostępne są na stronie internetowej www.bip.warmia.mazury.pl oraz w siedzibie zamawiającego.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    Wykonawca składający ofertę winien posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotowego postępowania.
    Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania oraz koszty towarzyszące, które są niezbędne dla kompletnego i prawidłowego wykonania robót.
  2. Zamówienie należy wykonać w ciągu 15 dni od podpisania umowy.
  3. Wymaganym załącznikiem jest oferta Wykonawcy, według załączonego wzoru.
  4. Ofertę należy złożyć (według załączonego wzoru) w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresowanej: „Zarząd Dróg powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4” i opisanej: Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1825N Spytkowo -Pieczonki, na odcinku od km 0+850 do km 1+130, długości 0,280 km”.
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- pokój nr 2 (sekretariat) w terminie do 19.11.2014 r., do godz. 09:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone wykonawcy.
  5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.11.2014 roku, o godz. 0902 w siedzibie Zamawiającego- pokój nr 3.
  6. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny= 100% = 100 pkt. O wyborze Wykonawcy zadecyduje najniższa cena oferty.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań inwestora udziela Specjalista ds. budowy dróg i mostów –Zbigniew Szpak, tel. 87 -429 34 26 lub osobiście pokój nr 4.

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro

Załączniki:
  1. Przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  2. Formularz oferty
  3. Wzór umowy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-17 11:10:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-17 11:12:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-19 11:20:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1226 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony