ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu. Etap I.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu. Etap I.

Szczegóły informacji

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu. Etap I.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 243318-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-08-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-08-17 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 23

Ogłoszono dnia: 2009-07-17 przez Dariusz Grądzki

Treść:

 

Giżycko: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu. Etap I
Numer ogłoszenia: 243318 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/; http://www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu. Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie stropodachu płaskiego niewentylowanego z użyciem płyt termoizolacyjnych o właściwościach nie gorszych niż system dwuwarstwowy zamknięty ROB 60 - 20 mm + ROS 30 - 160 mm. Wymiana w budynku stolarki okiennej drewnianej na PCV o współczynniku całego okna minimum U = 1,1 W/m2K. Wymiana w budynku stolarki drzwiowej drewnianej i stalowej na aluminiowe ciepłe o współczynniku dla całych drzwi minimum U = 1,5 W/m2K.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający przez: a. zamówienie o podobnej złożoności rozumie termomodernizację lub remont dachu o powierzchni 500 m2 wraz z obróbkami blacharskimi; b. zamówienie o podobnej wartości rozumie roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto, przy czym wartość ta dotyczy jednej inwestycji; - dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN, w terminie co najmniej do 30.10.2009 r. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5) Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego, podanych w SIWZ i dołączonych do oferty..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Druk Nr 1 , Druk Nr 2 (2A lub 2B), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Dla osoby wskazanej w ofercie do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób - wzór: Druk Nr 4, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (por. pkt 8.2.1. lit. a i b) - wzór: Druk Nr 3, 7) Potwierdzenia dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN co najmniej do dnia 30.10.2009 r. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1) Każdy z podmiotów oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy), 2) Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy), 3) Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Druk Nr 1), 4) Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (dołączone pełnomocnictwo), W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy - wzór: Druk Nr 2A lub 2B - podpisane przez Pełnomocnika, 2) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór: Druk Nr 1 - podpisane z osobna przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 5) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej złożoności i wartości do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Druk Nr 3 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika, 7) Referencje dotyczące należytego wykonania robót wymienionych w Druku Nr 3, wystawione przez zamawiających te roboty na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał, 8) Dla osób wskazanych w ofercie do kierowania robotami budowlanymi oraz osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób (Druk Nr 4 - dla wszystkich podmiotów wspólnie - podpisany przez Pełnomocnika), 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia (wartość potencjału podmiotów występujących wspólnie będzie sumowana ), 10) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN, co najmniej do dnia 30.10.2009 r. wystawiona na każdego partnera ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko. Cena specyfikacji - 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Grądzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-17 15:30:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-17 15:33:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-08 15:08:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1326 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony