ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy ulicy Daszyńskiego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy ulicy Daszyńskiego w Giżycku

Szczegóły informacji

Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy ulicy Daszyńskiego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 130458-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-07-09 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-07-09 09:01:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, (pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4)

Ogłoszono dnia: 2008-06-16 przez Teresa Wołodźko

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp@gizycko.starostwo.gov.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy ulicy Daszyńskiego w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy ulicy Daszyńskiego w Giżycku: - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 230m2; - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego -warstwa scieralna asfaltowa gr. 4 cm - 557,40m2; - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 50 mm o rozstawie słupków co 1,60 m - 46,40m; - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 269,60m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia spełniali warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj.: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby wykonawca w swoim doświadczeniu wykazał wykonane już roboty budowlane tj.: - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno -asfaltowej, na długości co najmniej 0,500 km, lub na powierzchni co najmniej 2 500m2 ; - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, na powierzchni co najmniej 500m2 Powyższe roboty mogą być wykonane w oddzielnych umowach b) zapewnią aby roboty objęte zamówieniem były wykonane pod nadzorem osoby posiadającej ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj.: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 PLN; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - tj: szczegółowo opisany w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - tj.: zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3. zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy; 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - nie dotyczy wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą -spełnia lub - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę, musi złożyć oświadczenie, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( zgodnie z załączonym wzorem - nr 1); W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi być złożone ( zgodnie z załączonym wzorem nr 2): - przez każdego wykonawcę, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 4; - natomiast wspólnie mogą złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają oni warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (w tym co najmniej jeden wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem) Natomiast: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz kopie tych uprawnień wraz z kopią aktualnych zaświadczeń, potwierdzających przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załączonym wzorem). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty mogą być złożone wspólnie. 1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) (zgodnie z załączonym wzorem). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie. 1.5 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 50 000 PLN W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, z tym że kwota łączna ubezpieczenia, to min. 50 000 PLN. Zamawiający zastrzega, że wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wspólnie, powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których z niniejszej specyfikacji lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 2. Oferta wykonawca winna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, wymienione powyzej oraz: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załączonym wzorem); 2.2 wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. 3.Wszelkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii. Dokumenty w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( osoby podpisujące ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.starostwo.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4. Cena za siwz wynosi 38,75 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, (pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
inż. Józef Pipiro

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-16 15:47:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-16 18:58:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-07-25 12:11:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony