ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup materiałów pędnych i olejów do pojazdów oraz sprzętu zamawiającego Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup materiałów pędnych i olejów do pojazdów oraz sprzętu zamawiającego

Szczegóły informacji

Zakup materiałów pędnych i olejów do pojazdów oraz sprzętu zamawiającego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 363809 - 2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-23 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-23 09:01:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 ( pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4)

Ogłoszono dnia: 2008-12-15 przez Teresa Wołodźko

Treść:

SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

- Adres strony internetowej zamawiającego:zdp@gizycko.starostwo.gov.pl

- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup materiałów pędnych i olejów do pojazdów oraz sprzętu zamawiającego.

II.1.2)Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakup materiałów pędnych i olejów do pojazdów oraz sprzętu zamawiającego. - paliwo bezołowiowe 95 - 7700 litrów;- olej napędowy - 16300 litrów; - olej maszynowy do sprzętu maszynowego - 180 litrów; - olej silnikowy SD 20W40 - 50litrów; - olej do silników wysokoprężnych CC 30 -100litrów; - olej silnikowy mineralny SJ/CF 15W/40 - 50 litrów;- olej przekładniowy GL-5 85W 90 - 100 litrów.

II.1.4)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.00.00-4.

II.1.5)Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.6)Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.1.7)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia spełniali warunki określone w art. 22ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89poz. 625 ze zm.); - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,tj. - Wykonawca musi dysponować stacją paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. - W przypadku gdy nie dysponuje taką stacją paliw musi posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji paliw w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - tj: szczegółowo opisany w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia- tj.: zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców,którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5) spółki jawne,których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnies kazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3. zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy; 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67ust.1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą- nie dotyczy wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą -spełnia lub - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wcelu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę, musi złożyć oświadczenie, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z załączonym wzorem - nr 1). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe oświadczenie musi być złożone( zgodnie z załączonym wzorem nr 2): - przez każdego wykonawcę, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 4; - natomiast wspólnie mogą złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają oni warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1. 1.2 Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument może być złożony wspólnie.1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje stacją paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy nie dysponuje taką stacją paliw to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji paliw w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. 1.4Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (w tym co najmniej jeden wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem) Natomiast:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja2006r.( Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- o których mowa w § 1 ust.1pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wspólnie, powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których z niniejszej specyfikacji lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 2. Oferta wykonawca winna zawierać wszystkie wymagane powyżej oświadczenia i dokumenty oraz: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem; 2.2 wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem ; 3.Wszelkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii. Dokumenty w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -Za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( osoby podpisujące ofertę)..

SEKCJA IV:PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.gizycko.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.Cena za siwz 9,00zł.

IV.3.4)Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 (pokój nr 5 -sekretariat lub pokój nr 4).

IV.3.5)Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13)Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programuze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.

Dyrektor 

Zarządu Dróg Powiatowych 

inż. Józef Pipiro

 

Załączniki (kliknij, aby pobrać):

SIWZ z załącznikami

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Rzepka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-15 10:56:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-15 10:58:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-01-02 13:04:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1297 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony