ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych.

Szczegóły informacji

Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 218616-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-08-05 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2-sekretariat lub pokój nr 4.

Ogłoszono dnia: 2011-07-27 przez Piotr Łukaszewicz

Treść:

Giżycko: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych.

Numer ogłoszenia: 218616 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej do wbudowania na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 5 Mg; Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej, C65 B3PU/RC, w ilości 20 Mg; Zadanie 3 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
     III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorysy ofertowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4. Cena za siwz w wersji papierowej wynosi 11,50 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2-sekretariat lub pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej do wbudowania na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 5 Mg;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej do wbudowania na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 5 Mg;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej, C65 B3PU/RC, w ilości 20 Mg;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej, C65 B3PU/RC, w ilości 20 Mg;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 3 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 3 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych
Grzegorz Moszczyński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Maciejczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Łukaszewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-27 13:29:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-27 13:44:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-19 12:47:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1167 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony