Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.3.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. kontroli zarządczej
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: ˙
Data udostępnienia: 2015-04-01
Ogłoszono dnia: 2015-04-01 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2015-04-16 00:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.3.2015
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe (preferowane studia magisterskie) ekonomiczne, finanse, rachunkowość lub pokrewne,
- co najmniej 5 letni staż pracy (preferowane doświadczenie w księgowości sfery budżetowej, kontroli finansowej, audycie),
- bardzo dobra znajomość przepisów obowiązujących w sferze budżetowej w zakresie finansów publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętności analityczne, kreatywność,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości w zakresie teoretycznym i praktycznym, ustawy prawo zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie półrocznych planów kontroli Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek, którym udzielono dotacji z budżetu powiatu;
- przeprowadzanie zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych;
- przeprowadzanie kontroli innych podmiotów w zakresie udzielonej im dotacji ze środków budżetu powiatu;
- w toku prowadzonej kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych ustalanie:
- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
- badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczącym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych,
- skuteczności i efektywności działania,
- wiarygodności sprawozdań,
- ochrony zasobów,
- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
- efektywności i skuteczności przepływu informacji,
- zarządzania ryzykiem;
- udzielanie pracownikom jednostek kontrolowanych instruktażu w zakresie spraw objętych kontrolą;
- sporządzanie protokołów z kontroli oraz projektów wniosków i wystąpień pokontrolnych;
- przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
- czuwanie nad realizacją wystąpień pokontrolnych w zakresie terminowości składania sprawozdań pokontrolnych;
- współdziałanie z audytorem wewnętrznym w zakresie wykonywania przez niego zadań;
- koordynowanie funkcjonowania kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym oraz współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej;
- koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem i dokumentowanie procesu realizacji zarządzania ryzykiem;
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14. Pokój jest o powierzchni 19,52 m2 i przeznaczony jest na dwa stanowiska pracy. W budynku jest winda do I piętra.
Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- wynagrodzenie zasadnicze - przewidywany przedział 3 000,-zł. – 3 550,-zł.,
- dodatek funkcyjny,
- dodatek za wieloletnią pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość awansowania.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych*),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*),
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r.,poz.1182 ze zm.)” *).
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-16 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pokój 13 do 16 kwietnia 2015 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pokój 13 do 16 kwietnia 2015 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
VII. Informacje dodatkowe:
Z wybranym kandydatem, który dotychczas nie pracował w samorządowych jednostkach organizacyjnych zostanie zawarta umowa na czas określony do 6 miesięcy za dwutygodniowym wypowiedzeniem i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-01 14:10:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-01 14:28:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-29 09:04:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3131 raz(y) |