ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.16.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.16.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: urzędnik

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2014-06-09

Ogłoszono dnia: 2014-06-09 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2014-06-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.16.2014

Zlecający: Starosta Giżycki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  4. co najmniej 2 letni staż pracy w księgowości (preferowany w sferze finansów publicznych),
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość przepisów z zakresu księgowości obowiązujących w sferze budżetowej: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  2. praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych, sporządzania dokumentów księgowych,
  3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych (m.in. WORD, EXCEL) ,
  5. komunikatywność i otwartość,
  6. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  7. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  8. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie urządzeń księgowych w oparciu o zakładowy plan kont i klasyfikację budżetową, zgodnie z obowiązującymi przepisami w obowiązującym w starostwie systemie informatycznym,
  2. przeprowadzanie kontroli wstępnej i bieżącej dokumentów księgowych przyjmowanych do księgowania,
  3. dekretowanie dokumentów księgowych, prawidłowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prawidłowe i terminowe jej archiwowanie,
  4. sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz wszelkich innych zestawień danych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  5. przeprowadzanie kontroli prawidłowości sporządzania i wykonywania planów finansowych jednostek powiatowych,
  6. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, zgodnie z obowiązującymi w starostwie, przepisami,
  7. prowadzenie postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze 4 kondygnacyjnego budynku. Pokój przeznaczony do pracy posiada powierzchnię 25 m2. Obiekt posiada windę.
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
  3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  4. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie zasadnicze na początku umowy o pracę w okresie służby przygotowawczej( przewidywany przedział 1926 zł – 2 200zł),
    2. dodatek za wieloletnią pracę,
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne,
    4. wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
    5. możliwość awansowania.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
  6. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r nr 101, poz. 926 ze zm.) *)
 

*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-06-30 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 30 czerwca 2014 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Finansowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 30 czerwca 2014 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Finansowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-09 13:38:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-09 13:39:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-10 10:56:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3416 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony