ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.15.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.15.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: dyrektor

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej

Data udostępnienia: 2014-04-02

Ogłoszono dnia: 2014-04-02 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2014-04-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.15.2014

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  3. wykształcenie wyższe mgr,
  4. co najmniej 5 letni staż pracy; preferowany staż pracy związany z promocją turystyki oraz co najmniej 2 letni staż na stanowisku kierowniczym,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość co najmniej 2 języków obcych , w tym jednego w stopniu bardzo dobrym ( w mowie i piśmie),
  2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi i mieniem kierowanej jednostki,
  3. umiejętność kreatywnego myślenia oraz podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny,
  4. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych,
  5. Posiadanie koncepcji kierowania jednostką do zaprezentowania Komisji Rekrutacyjnej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie jednostką, zarządzanie i reprezentowanie jej na zewnątrz.
  2. Organizowanie pracy pracowników jednostki.
  3. Wykonywanie obowiązków pracodawcy wobec pracowników.
  4. Opracowywanie planu finansowego jednostki i sprawozdań z jej wykonania.
  5. Sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą jednostki.
  6. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
  7. Opracowywanie powiatowej strategii promocji turystyki.
  8. Współdziałanie z jednostkami publicznymi i organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami gospodarczymi z zakresu działalności Centrum Promocji i Informacji Turystycznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze budynku. Pokój przeznaczony do pracy posiada powierzchnię 28 m2. Obiekt nie posiada windy.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę1 na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.


1)  Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w samorządowych jednostkach organizacyjnych gmin, powiatów, województw oraz związków j.s.t. na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniejszy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie świadectw pracy (lub zaświadczeń z obecnego miejsca pracy) dokumentujących wymagany staż pracy, w tym w zakresie promocji turystyki,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych ,korzystaniu z pełni praw publicznych *),
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe *),
  6. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2002 r nr 101 ,poz.926 ze zm.)". *)

*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-04-16 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. l-go Maja 14 ,pokój 13 do 16 kwietnia 2014 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko dyrektora jednostki ".
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. l-go Maja 14 ,pokój 13 do 16 kwietnia 2014 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko dyrektora jednostki ".

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje ,które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane .

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-02 14:00:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-02 14:01:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-29 15:49:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2462 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony