Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.13.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.13.2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku
Data udostępnienia: 2014-04-02
Ogłoszono dnia: 2014-04-02 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2014-04-16 00:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.13.2014
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe mgr : administracyjne, prawnicze lub pokrewne:
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji publicznej związanej z przetwarzaniem dokumentów,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.)
- komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość m.in. przepisów :
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r prawo o ruchu drogowym,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r o samorządzie powiatowym,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, pozwoleń czasowych, wydawanie zalegalizowanych tablic rejestracyjnych i tymczasowych tablic rejestracyjnych.
- Przyjmowanie od właściciela pojazdu zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, zmianie adresu (siedziby), o dokonaniu istotnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, przyjmowanie wniosków o wyrejestrowywaniu pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju.
- Czasowe wycofanie pojazdów z ruchu.
- Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
- Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych tymczasowych po upływie terminu czasowej rejestracji.
- Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
- Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu, wynikających ze zmian danych w dowodzie rejestracyjnym.
- Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicą.
- Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne.
- Wpisywanie do dowodu rejestracyjnego terminu badania technicznego.
- Zamawianie druków komunikacyjnych dotyczących rejestracji pojazdów.
- Kontrolowanie obowiązku zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej przez posiadaczy pojazdów mechanicznych.
- Wykonywanie zadań zleconych przez Starostę i Naczelnika Wydziału Komunikacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na niskim parterze 4 kondygnacyjnego budynku. Pokój przeznaczony do pracy posiada powierzchnię 30 m2. Obiekt posiada windę.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na okres 1 roku. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
- kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 1). ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r nr 101, poz. 926 ze zm.)” *)
1) Art. 13a. 1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-04-02 13:27:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-04-02 13:29:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-04-25 13:22:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3172 raz(y) |