ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.13.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.13.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku

Data udostępnienia: 2014-04-02

Ogłoszono dnia: 2014-04-02 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2014-04-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.13.2014

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe mgr : administracyjne, prawnicze lub pokrewne:
  4. co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji publicznej związanej z przetwarzaniem dokumentów,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.)
  2. komunikatywność i otwartość,
  3. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. znajomość m.in. przepisów :
    • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r prawo o ruchu drogowym,
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r o samorządzie powiatowym,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, pozwoleń czasowych, wydawanie zalegalizowanych tablic rejestracyjnych i tymczasowych tablic rejestracyjnych.
  2. Przyjmowanie od właściciela pojazdu zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, zmianie adresu (siedziby), o dokonaniu istotnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, przyjmowanie wniosków o wyrejestrowywaniu pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju.
  3. Czasowe wycofanie pojazdów z ruchu.
  4. Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
  5. Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych tymczasowych po upływie terminu czasowej rejestracji.
  6. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
  7. Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu, wynikających ze zmian danych w  dowodzie rejestracyjnym.
  8. Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicą.
  9. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne.
  10. Wpisywanie do dowodu rejestracyjnego terminu badania technicznego.
  11. Zamawianie druków komunikacyjnych dotyczących rejestracji pojazdów.
  12. Kontrolowanie obowiązku zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej przez posiadaczy pojazdów mechanicznych.
  13. Wykonywanie zadań zleconych przez Starostę i Naczelnika Wydziału Komunikacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na niskim parterze 4 kondygnacyjnego budynku. Pokój przeznaczony do pracy posiada powierzchnię 30 m2. Obiekt posiada windę.
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  3. Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na okres 1 roku. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
  6. kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 1). ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
  7. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r nr 101, poz. 926 ze zm.)” *)
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

1) Art. 13a. 1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-04-16 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do ) do 16 kwietnia 2014 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do ) do 16 kwietnia 2014 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-02 13:27:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-02 13:29:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-25 13:22:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3172 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony