Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KZ.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: KZ.1.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. kontroli zarządczej
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: ˙
Data udostępnienia: 2013-11-06
Ogłoszono dnia: 2013-11-06 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2013-11-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: KZ.1.2013
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- co najmniej 4 letni staż pracy (preferowane doświadczenie w księgowości sfery budżetowej, kontroli finansowej, audycie),
- bardzo dobra znajomość przepisów obowiązujących w sferze budżetowej w zakresie finansów publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętności analityczne,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości w zakresie teoretycznym i praktycznym, ustawy prawo zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie półrocznych planów kontroli Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek, którym udzielono dotacji ze środków powiatu;
- przeprowadzanie zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych;
- przeprowadzanie kontroli innych podmiotów w zakresie udzielonej im dotacji ze środków budżetu powiatu;
- w toku prowadzonej kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych ustalanie:
- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
- badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczącym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych,
- skuteczności i efektywności działania,
- wiarygodności sprawozdań,
- ochrony zasobów,
- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
- efektywności i skuteczności przepływu informacji,
- zarządzania ryzykiem;
- udzielanie pracownikom jednostek kontrolowanych instruktażu w zakresie spraw objętych kontrolą;
- sporządzanie protokołów z kontroli oraz projektów wniosków i wystąpień pokontrolnych;
- przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
- czuwanie nad realizacją wystąpień pokontrolnych w zakresie terminowości składania sprawozdań pokontrolnych;
- współdziałanie z audytorem wewnętrznym w zakresie wykonywania przez niego zadań;
- koordynowanie funkcjonowania kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym oraz współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej;
- koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem i dokumentowanie procesu realizacji zarządzania ryzykiem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14. Pokój jest o powierzchni 19,52 m2 i przeznaczony jest na dwa stanowiska pracy. W budynku jest winda do I piętra.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r nr 101, poz.926 ze zm./”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-11-29 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14, pokój 13 do 29 listopada 2013 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na zastępstwo na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14, pokój 13 do 29 listopada 2013 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na zastępstwo na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Rekrutacja dotyczy zastępstwa na stanowisko ds. kontroli zarządczej na okres 1 roku. Przybliżony termin rozpoczęcia zastępstwa pierwsza dekada marca 2014 roku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-11-06 09:27:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-11-06 09:29:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-31 12:03:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2888 raz(y) |