ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KZ.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: KZ.1.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. kontroli zarządczej

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: ˙

Data udostępnienia: 2013-11-06

Ogłoszono dnia: 2013-11-06 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2013-11-29 00:00:00

Nr ogłoszenia: KZ.1.2013

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
  4. co najmniej 4 letni staż pracy (preferowane doświadczenie w księgowości sfery budżetowej, kontroli finansowej, audycie),
  5. bardzo dobra znajomość przepisów obowiązujących w sferze budżetowej w zakresie finansów publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość obsługi komputera,
  2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  3. umiejętności analityczne,
  4. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości w zakresie teoretycznym i praktycznym, ustawy prawo zamówień publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie półrocznych planów kontroli Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek, którym udzielono dotacji ze środków powiatu;
  2. przeprowadzanie zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych;
  3. przeprowadzanie kontroli innych podmiotów w zakresie udzielonej im dotacji ze środków budżetu powiatu;
  4. w toku prowadzonej kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych ustalanie:
    1. zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
    2. badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczącym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych,
    3. skuteczności i efektywności działania,
    4. wiarygodności sprawozdań,
    5. ochrony zasobów,
    6. przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
    7. efektywności i skuteczności przepływu informacji,
    8. zarządzania ryzykiem;
  5. udzielanie pracownikom jednostek kontrolowanych instruktażu w zakresie spraw objętych kontrolą;
  6. sporządzanie protokołów z kontroli oraz projektów wniosków i wystąpień pokontrolnych;
  7. przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
  8. czuwanie nad realizacją wystąpień pokontrolnych w zakresie terminowości składania sprawozdań pokontrolnych;
  9. współdziałanie z audytorem wewnętrznym w zakresie wykonywania przez niego zadań;
  10. koordynowanie funkcjonowania kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym oraz współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej;
  11. koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem i dokumentowanie procesu realizacji zarządzania ryzykiem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14. Pokój jest o powierzchni 19,52 m2 i przeznaczony jest na dwa stanowiska pracy. W budynku jest winda do I piętra.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r nr 101, poz.926 ze zm./”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-11-29 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14, pokój 13 do 29 listopada 2013 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na zastępstwo na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14, pokój 13 do 29 listopada 2013 roku do godziny 12.00 z dopiskiem „nabór na zastępstwo na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Rekrutacja dotyczy zastępstwa na stanowisko ds. kontroli zarządczej na okres 1 roku. Przybliżony termin rozpoczęcia zastępstwa pierwsza dekada marca 2014 roku.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-06 09:27:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-06 09:29:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-31 12:03:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2888 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony