Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 132342Drukuj informację Ogłoszenie numer: 132342Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Data udostępnienia: 2024-01-11
Ogłoszono dnia: 2024-01-11
Termin składania dokumentów: 2024-01-26 15:00:00
Nr ogłoszenia: 132342
Zlecający: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie budowlane w dowolnej specjalności
- doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- posiadanie uprawnień budowlanych
- umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego
- znajomość regulacji prawnych z zakresu Ustawy Prawo budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego i Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- samodzielność, obwiązkowość, komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
Staż pracy w administracji publicznej
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zaakresie prawidłowości przebiegu procesów budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczących powiatu giżyckiego
- rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego
- przeprowadzanie kontroli obowiązkowych, prowadzenie spraw związanych z zawiadomieniem o zakończeniu budowy
- inne zadania zlecone przez pracodawcę lub bezpośredniego przełożonego
- przygotowanie okresowego sprawozdania z działalności referatu wraz z wnioskami do Powiatowego Inspektora
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w siedzibie oraz poza urzędem (wyjazdy na kontrole terenowe).
Praca przy komputerze.
Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne.
Prowadzenie samochodu służbowego.
Siedziba urzędu na I piętrze.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia uprawnień budowlanych
- kopia prawa jazdy Kat. B
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-01-26 15:00:00
b. Sposób:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132342" na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku
Al. Wojska Polskiego 8 (pokój 111)
11-500 Giżycko
Al. Wojska Polskiego 8 (pokój 111)
11-500 Giżycko
Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
c. Miejsce:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132342" na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Giżycku
Al. Wojska Polskiego 8 (pokój 111)
11-500 Giżycko
Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2024Al. Wojska Polskiego 8 (pokój 111)
11-500 Giżycko
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
VII. Informacje dodatkowe:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu
będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię telefonicznie.
będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię telefonicznie.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się tutaj: https://pinb.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektora.html
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Giżycku tel . 87 7324656
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel . 87 7324656
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą powierzane innym odbiorcom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych: - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Przekop |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-11 09:12:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-11 09:16:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-11 09:16:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 346 raz(y) |