ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PZOSiPO.1100.1.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: PZOSiPO.1100.1.1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Księgowy

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Data udostępnienia: 2023-06-07

Ogłoszono dnia: 2023-06-07

Termin składania dokumentów: 2023-06-23 12:00:00

Nr ogłoszenia: PZOSiPO.1100.1.1.2023

Zlecający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych;
  3. wykształcenie:
    1. wyższe (ukończone finanse i rachunkowość, ekonomia,) lub,
    2. średnie ekonomiczne i co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości (preferowany staż pracy w księgowości budżetowej) lub,
    3. wyższe i co najmniej roczny staż pracy w księgowości (preferowany staż roczny w księgowości budżetowej);
  4. znajomość przepisów regulujących zasady finansowania jednostek budżetowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;
  5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła obsługa komputera;
  2. komunikatywność i otwartość;
  3. rzetelność, skrupulatność i sumienność;
  4. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie urządzeń księgowych w oparciu o zakładowy plan kont i klasyfikację budżetową zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
  2. kompletowanie dokumentów księgowych i ich należyte przechowywanie;
  3. kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  4. dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z decyzją dyrektora jednostki;
  5. dokonywanie zapłaty faktur z tytułu zakupu towarów lub usług po uprzednim zatwierdzeniu wydatku przez dyrektora jednostki oraz głównego księgowego;
  6. sporządzenie wewnętrznych dokumentów: polecenie księgowania PK, zestawienia faktur lub rachunków;
  7. kontrola wydatków budżetowych zgodnie z planem finansowym;
  8. sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej;
  9. sporządzenie rocznych wydruków urządzeń księgowych w celach archiwizacyjnych;
  10. sporządzanie listy płac;
  11. naliczanie i przekazywanie do ZUS należnych składek zgodnie z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
  12. naliczanie i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
  13. sporządzenie wszelkich sprawozdań dotyczących wypłat wynagrodzeń – sprawozdania GUS, rozliczenia podatku PIT-4, PIT-11, PIT-8, PIT-40;
  14. sporządzenie zaświadczeń o dochodach pracowników;
  15. sporządzenie zaświadczeń Rp-7 dla celów emerytalnych i rentowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na parterze, przy komputerze powyżej 4 godzin. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Ma charakter indywidualny, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z interesantami na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca wymaga znajomości przepisów prawa, dobrej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  3. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie zasadnicze stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji;
    2. dodatek za wieloletnią pracę;
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne;
    4. uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    5. możliwość awansowania.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz CV;
  2. kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem – zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach;
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
  6. referencje;
  7. oświadczenia: o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-23 12:00:00
b. Sposób:
  1. Termin:
    23 czerwca  2023 r., godz. 12.00.
  2. Sposób:
    Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowego”.
  3. Miejsce:
    Siedziba Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku przy ul. Smętka 7 11-500 Giżycko, tel. kontaktowy: 87 429 94 35.
c. Miejsce:
  1. Termin:
    23 czerwca  2023 r., godz. 12.00.
  2. Sposób:
    Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowego”.
  3. Miejsce:
    Siedziba Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku przy ul. Smętka 7 11-500 Giżycko, tel. kontaktowy: 87 429 94 35.

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatgizycki.pl/ zakładka: Nabór na wolne stanowiska).
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko tel. 87 429 94 34
adres e-mail: edukacja@gizycko.starostwo.gov.pl
 
  1. Przestrzeganie zasad ochrony danych nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: ikrasniewska.oda@wp.pl .
  2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO[1]- tj. wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 §1 Kodeksu Pracy w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy, na które Pan/ Pani aplikuje. W przypadku, kiedy zakres podanych przez Panią/Pana danych jest szerszy niż ten określony w Kodeksie Pracy, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  1. Dane osobowe zawarte w kwestionariuszu osobowym nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, w przypadku danych fakultatywnych – do czasu wycofania zgody.
  3. Posiada Pan/Pani prawo do:
    1. dostępu do treści danych, na podstawie art.. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Administrator;
    2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
    3. usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody (co jest jednoznaczne z rezygnacją z procesu rekrutacji);
    4. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO.
  4. Osoba, która uważa, ze jej dane osobowe przetwarzane są w sposób niezgodny z przepisami ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
  5. Obowiązek podania danych wynika z art. 221§1 Kodeksu Pracy, a odmowa ich podania jest jednoznaczna z rezygnacją z postępowania rekrutacyjnego.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani poddawane profilowaniu.
 
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Koniuszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 15:01:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 15:23:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-27 11:27:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony