ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SF.1102.3.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: SF.1102.3.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. budowy dróg i mostów

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Data udostępnienia: 2023-06-02

Ogłoszono dnia: 2023-06-02

Termin składania dokumentów: 2023-06-19 09:00:00

Nr ogłoszenia: SF.1102.3.2023

Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione  umyślne,
  3. wykształcenie wyższe,
  4. minimum 3 lata stażu pracy  na stanowisku związanym z drogami,
  5. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o drogach publicznych,
  6. prawo jazdy kat. B,
  7. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi programu Corel lub AutoCAD,
  2.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  3. umiejętność komunikacji społecznej,
  4. dobra organizacja pracy,
  5. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  6. kreatywność,
  7. systematyczność,
  8. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór nad robotami drogowymi,
  2. prowadzenie spraw związanych z podziałami, wznowieniami działek  oraz nabywaniem i zbywaniem nieruchomości,
  3. sporządzanie przedmiarów na roboty drogowe,
  4. sporządzanie i analiza czasowych projektów organizacji ruchu,
  5. sporządzanie oceny stanu technicznego dróg i mostów,
  6. obsługa interesantów w zakresie utrzymania dróg i mostów,
  7. prowadzenie spraw dotyczących utrzymania dróg, mostów i przepustów,
  8. pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg,
  9. prowadzenie spraw związanych z uzgodnieniem zasad korzystania z przystanków,
  10. prowadzenie spraw dotyczących wniosków o odszkodowanie za zniszczenie mienia lub   odniesione urazy ciała,
  11. kierowanie pojazdem służbowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze budynku przy ul. Węgorzewskiej 4.
  2. Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 28 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
  4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie odbytych kursach,  szkoleniach),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6.   oświadczenie - klauzula o treści „W przypadku załączenia do dokumentacji aplikacyjnej dokumentów określonych w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”, zawierające dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, wyrażam zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji. Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-19 09:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4 (pok. nr 2) lub pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko z dopiskiem: „Nabór  na stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów” w terminie do 19.06.2023 do godz. 900.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4 (pok. nr 2) lub pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko z dopiskiem: „Nabór  na stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów” w terminie do 19.06.2023 do godz. 900.

VII. Informacje dodatkowe:

Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty:
  • które wpłyną po ww. terminie,
  • nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu,
  • które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów,
  • nie zawierające własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i oświadczeniami.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów,
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na  rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatgizycki.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.
 
Osoba udzielająca informacji: Jolanta Nowak tel. 087 429 34 26

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych będzie Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  2. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Paulina Więckiel adres e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl
  3. Pani/Pana dane (imię, nazwisko, telefon, data urodzenia, umiejętności, zainteresowania, staż pracy, wizerunek) będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  4. Podstawą przetwarzania przez nas Pani/Pana danych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać udzieloną zgodę po prostu pisząc do nas wiadomość lub osobiście informując osoby koordynujące proces rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym.
  6. Pani/Pana dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będzie trwał proces rekrutacji.
  7. W każdej chwili ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia zakresu, w którym przetwarzamy Pani/Pana dane.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie Generalny Inspektor Danych Osobowych), co do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  9. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest nieobowiązkowe, jednak niezbędne do właściwej oceny przy naborze na stanowisko. 
  10. Pani/Pana dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pani/Pana sytuację prawną lub wywoływać dla Pani/Pana inne podobne doniosłe skutki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-02 16:49:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-02 16:50:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-21 13:40:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
361 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony